پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم در بازی فردا مقابل النصر عربستان خوش‌شانس‌تر از گذشته باشد.

حمیدرضا علی‌عسگر در کنفرانس خبری پیش از بازی با النصر عربستان در خصوص این بازی اظهار داشت: فردا باید اولین دیدار خود را در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجام دهیم. ما به مصاف تیمی می‌رویم که صدرنشین لیگ عربستان است، لیگی که در سطح آسیا کیفیت خوبی دارد. ما در بازی رفت مقابل النصر عربستان مستحق باخت نبودیم و به همین خاطر می‌خواهیم فردا این تیم را شکست دهیم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان پرسپولیس جدایی درخشان را هضم کرده‌اند و اینکه آیا این مسئله فردا روی کار سرخپوشان اثر می‌گذارد یا خیر، اظهار داشت: استعفای درخشان اتفاقی بود که افتاده است. او در مدت حضورش در پرسپولیس زحمات زیادی کشید اما از اینگونه اتفاقات در فوتبال ما زیاد رخ می‌دهد. مهم این است که ما در بازی فردا و همچنین ادامه لیگ بتوانیم از نام بزرگ پرسپولیس دفاع کنیم. این حرفی بود که درخشان هم موقع رفتن به ما زد.

وی ادامه داد: الان هم با حضور آقای عبدی و دیگر مربیان همان کادر درخشان روی کار است و در مجموع خودم به شخصه در این بازی هرچه دارم می‌گذارم تا النصر را ببریم. البته نمی‌خواهم بگویم  استعفای درخشان بی‌تاثیر نبوده اما امیدوارم تأثیر آن آنقدر زیاد نباشد که در زمین خودش را نشان بدهد و ما بتوانیم با تمرکز بالایی که خودمان و کادرفنی داریم یک نتیجه خوب برای پرسپولیس و هواداران در سال جدید رقم بزنیم.

علی‌عسگر  در پاسخ به این پرسش که آیا پرسپولیس فردا شانسی برای پیروزی مقابل النصر دارد، گفت: فوتبال ورزشی است که در آن شانس تأثیر فراوانی دارد. متأسفانه تا اینجای کار ما خوش‌شانس نبودیم اما امیدوارم فردا شانس به ما روی بیاورد و بتوانیم نتیجه زحمات‌مان را در زمین بگیریم و با سه امتیاز از زمین خارج شویم، چون بازی با النصر برای خانواده پرسپولیس و جامعه فوتبال ایران مهم است.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: از همه هواداران می‌خواهم فردا به خوبی از پرسپولیس حمایت کنند. نمی‌دانم در خصوص حساسیت بازی با النصر چه لفظی را به کار ببرم و فقط می‌گویم دیدار خیلی مهمی داریم. جوی که هواداران النصر در بازی رفت برای ما درست کردند بسیار سنگین بود و من از هواداران‌مان درخواست دارم که فردا نشان بدهند، پرسپولیس پرهوادارترین تیم آسیاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)