پرسپولیس نیوز : مدافع – هافبک پرسپولیس در فصل گذشته با اشاره به اختلاف‌هایش با این باشگاه برای تمدید قرارداد گفت: مهمترین موضوع در مورد مطالبات من است که مسئولان پرسپولیس آن را قبول ندارند.

حمیدرضا علی‌عسگر در خصوص خبر جدایی‌اش از پرسپولیس اظهار داشت: موضوع مهم به مطالبات من از باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود، چیزی که حق من است اما هنوز نتوانسته‌ام طلبم را بگیرم و قول‌های باشگاه هم عملی نشده است. با این شرایط ماندن من در پرسپولیس بسیار سخت است و برخلاف میل باطنی‌ام باید از این تیم خداحافظی کنم.

مدافع – هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس طلب‌های مرا که مربوط به گذشته است، قبول ندارند. یکسری قوانین را باشگاه وضع کرده است و فکر می‌کنم این مسائل نمی‌تواند صورت خوشی داشته باشد. من دنبال حقم هستم، ولی متأسفانه باشگاه قبول نمی‌کند که از پرسپولیس طلب دارم.

وی تأکید کرد: وقتی برانکو به ایران آمد برای حضور در تمرینات با من تماس گرفتند. در این چند روز فقط معطل شدم تا شرایط تغییر کند، ولی مسئولان باشگاه فقط امروز و فردا کردند. من در این شرایط دوست ندارم زیاد صحبت کنم و حرف‌هایم همین بود که گفتم. در واقع شرایطی که امروز دارم، دستمزد زحمات هشت ساله من در پرسپولیس است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)