پرسپولیس نیوز: علی نژاد به استودیوی ضبط برنامه “ورزش و مردم” می رود و اصرار به پیمان یوسفی که محمدحسن انصاری فرد در برنامه حاضر نشود.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی سابق پرسپولیس گفت: یارکشی ها شروع شده و استفاده از تمام‌ ابزارها و روابط برای تطهیر هیات مدیره و تخریب انصاری فرد و تحت فشار گذاشتن او در دستور کار قرار گرفته به گونه ای که حتی شاهد تغییر مواضع برخی افراد در مصاحبه های شان نیز بوده ایم. این یارکشی های گسترده و رایزنی های برخی افراد مسوول در باشگاه و برخی رایزنی ها برای اعلام حمایت ها از هیات مدیره و مدیرعامل جدید‌ و‌ مورد مواخذه قرار دادن انصاری فرد در برخی موارد سارماندهی شده و برنامه ریزی شده است تا نظرات افکار عمومی تعدیل شود.

تکاپو برای یارکشی ها و خط و ربط دادن ها در رسانه ها و فضای مجازی هواداری پرسپولیس را هم شاهد بوده ایم اما جز در مواردی خیلی با توفیق همراه نبوده است. درود به شرف فعالان‌ مجازی و رسانه هایی که خط و خطوط عده ای را دنبال نمی کنند و‌ یا حداقل یکطرفه عمل نمی کنند. در همین راستا انتشار برخی اخبار تخریبی با دادن اطلاعات غلط به برخی رسانه ها و سیاه نمایی در در‌برخی گزارش های منتشره را هم شاهد هستیم که از نمونه های آن می‌توان به شایعه پراکنی و تهمت زدن به بنده در رسانه ها یاد کرد. اینکه این جوسازی ها از سوی چه افزادی طرح می شود خیلی دور از ذهن نیست

به موازات این رایزنی ها، انصاریفرد همانطور که بدون هیج لابی و رایزنی خاصی مدیر عامل شد اکنون نیز سکوت اختیار کرده و نه خودش و نه بنده از احدی درخواست انتشار پست یا ولو یک خط مصاحبه مبنی بر اینکه مدیرعمل مستعفی یا روابط عمومی اخراج شده زحمت کشیده اند نداشته ایم و حتی برای تکذیب برخی سیاه نمایی ها نیز فعلا اقدامی نکرده ایم.

انصاریفرد همانطور که به گل محمدی و پیروانی گفته بود بی تردید برایش قهرمانی این تیم و سربلندی هواداران و به بار نشستن زحمات مجموعه تیم‌، حمایت ها‌ی هواداران و البته خون دل خوردن و زحمات خودش در فصلی که خیلی‌ها دوست نداشتند این تیم پوکر‌ قهرمانی را رقم‌ بزند بسیار اهمیت دارد و او نیز همانطور که علی کریمی تاکید کرده حمایت از کادر فنی و‌ بازیکنان باید در دستور کار قرار گیرد.

در این میان آیا با توجه این هجمه ها‌‌ انصاری فرد باید سکوت کند و حرفی نزند؟ امروز شیک و مجلسی و زننده مانع از حضورش در یک‌برنامه تلویزیونی شدند. خدا داند علیه او چه اقداماتی کنند.

آقای انصاری فرد طی این روزها به دنبال این بود که در برنامه ای، آخرین حرف هایش را بزند. او عادت ندارد وقتی پستی را ترک کرد به آن فکر کند و بخواهد مدام با مصاحبه کردن آنجا را بهم بریزد.

پیمان یوسفی از چند روز قبل با آقای انصاری فرد هماهنگی های لازم را انجام داده بود و اصرار به حضور ایشان در برنامه داشت. حتی بنده هم هماهنگی هایی را با آقای یوسفی انجام دادم؛ او به من توصیه کرد این ماجرا لو نرود چرا که ممکن است مشکل ایجاد کنند.

صبح امروز اما اتفاقات عجیبی رخ داد! این شایعه که قرار بود علی نژاد و انصاری فرد در یک مناظره شرکت کنند کذب محض و یک دروغ بزرگ است؛ آقای علی نژاد به استودیوی ضبط برنامه “ورزش و مردم” می رود و اصرار به پیمان یوسفی که محمدحسن انصاری فرد در برنامه حاضر نشود و به شکل عجیبی خود علی نژاد در برنامه می نشیند و پاسخگوی سوالات پیمان یوسفی می شود.

آقای علی نژاد برای بنده، فردی بسیار محترم هستند و نمی خواهم درباره ایشان حرفی بزنم. پیمان یوسفی، بعد از این اتفاقات با انصاری فرد تماس می گیرد و موضوع را در میان می گذارد؛ او به شدت از این مسائل عصبانی است و به انصاری فرد می گوید:”من نمی دانم چگونه باید از شما عذرخواهی کنم، خیلی عصبانی هستم، برنامه مرا خراب کردند و این برای بنده ناراحت کننده است”

انصاری فرد عصر امروز به من گفت: اینها همه کار خداست؛ می خواهند ما را خراب کنند اما خودشان هم نمی دانند باید چکار کنند.

اگر در روزهای تعطیلی لیگ و حتی تمرینات از انصاریفرد حمایتی کنی و برخی را نقد کنی یعنی هوادار پرسپولیس نیستی و هوادار فرد هستی؟! این شده اسم رمزی برای وادار کردن هواداران به سکوت و عدم موضع گیری شان در قبال تغییرات مدیریتی و اخراج و انتصاب ها!

قدوسی در پایان گفت: انصاریفرد حرف نزند اما دیگران‌ بیانیه دهند و مدام ایشان را متهم‌ به مظلوم نمایی و فرافکنی و عملکرد بد کنند و با یارکشی در رسانه ها، فضای مجازی و پیشکسوتان هم تلاش کنند خود را موجه جلوه داده و انصاری فرد را تخریب کنند؟ خودشان هر حرفی بخواهند می‌زنند اما نوبت که به انصاری‌فرد رسید تا از خودش دفاع کند، به او می‌گویند ساکت شو و برای تیم حاشیه سازی نکن. از زمانی که انصاری‌فرد استعفا داده اعضای هیات مدیره دائما علیه او به رسانه‌ها خبر غلط می‌دهند. انصاری‌فرد بارها توهین آقای هاشمی (عضو هیت مدیره) را به وزیر گزارش کرد اما تأثیری نداشت و بعد از مدتی دوباره توهین ها از هفته قبل از سر گرفته شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)