شنبه 24 اسفند (22:19)

مرجع خبری پرسپولیس: رئيس سازمان تربيت بدني در مورد حضور علي كريمي در تيم ملي فوتبال گفت: شخصا هيچ دخالتي ندارم ولي دوست دارم كه از تمام ظرفيت ها استفاده شود.

محمد علي‌آبادي گفت: علي كريمي بازيكني دونده، تكنيكي، و مفيد در فوتبال ايران است كه من حضور وي در تيم ملي را مثبت ارزيابي مي كنم و بر اين باور هستم  كه اگر دايي صلاح بداند از وي استفاده كند اين بازيكن در اين مقطع حساس مي تواند به فوتبال كشور كمك كند.

وي ادامه مي دهد: امسال ظرفيت فوتبال در مسابقات آسيايي بسيار بالاست و تيم هاي پرسپوليس،سپاهان،استقلال و صبا همگي از بهترين تيم هاي داخل كشور و از امكانات بسيار خوبي براي حضور پرقدرت در مسابقات برخوردار هستند يعني در واقع اين پتانسيل موجود در فوتبال مي تواند پس از گذشت هفت سال جام آسيايي را به تهران بكشاند و شرايط ما را در رده باشگاهي ارتقا دهد.

علي آبادي افزود تيم پرسپوليس نمايش خوب و چشمگيري داشت كه توانست به سه گل از سد اولين حريف خود عبور كند و چشم به بازيهاي بعدي بدوزد و من خوشحالم كه در ورزشگاه حاضر بودم و اين موفقيت جوانان پرانرژي كشورمان را از نزديك مشاهده كردم.

رقابت تيم فوتبال پرسپوليس كه در چارچوب مسابقات مهم آسيايي بود نتانست دل ميليون ها جوان و هوادار اين تيم را در خانه شاد و حدود 70 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه را خندان به منازل بفرستد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)