پرسپولیس نیوز :فرزند همایون بهزادی با تشریح آخرین وضعیت بیماری پدرش گفت: پدر من دو سه سال است با این بیماری دست و پنجه نرم می‌کند و مسئولان هیچ توجهی نکردند و حالا باید فقط برای او دعا کنیم.

همایون بهزادی فوتبالیست تیم ملی و پرسپولیس از روز یکشنبه هفته گذشته در بیمارستان است.

علی بهزادی فرزند همایون بهزادی در خصوص آخرین وضعیت پدرش گفت:‌ بعد از ظهر یکشنبه گذشته حال پدرم خراب شد، وی را به بیمارستان تهران منتقل کردیم، بعد از هماهنگی پزشکان پدرم به بیمارستان دی منتقل شد. در آنجا دکتر امامی برای سلامتی او تلاش زیادی انجام داد. پدرم از نظر قلبی وضعیت خوبی دارد اما از نظر ریه دچار مشکل شده و با دستگاه نفس می‌کشد.

وی ادامه داد: قرار است صبح فردا پزشکان با حضور بر بالین پدرم آخرین نظر خود را در خصوص وضعیت پدرم بدهند. اما آنچه مهم است اینکه پدر من هیچگاه چشم به نظر مسئولان ورزشی کشور نداشته و طی دو سه سال گذشته خودمان پیگیری درمان و هزینه‌های آن بوده‌ایم.

فرزند همایون بهزادی خاطرنشان کرد: اگر از دو سه سال قبل وضعیت پدرم را در خارج از کشور پیگیری می‌کردم و تحت درمان قرار می‌دادم این احتمال وجود داشت به طور کامل سلامتی خود را به دست بیاورد. اما حالا فقط باید برای پدرم دعا کنیم او در کما است تا ان‌شاءالله اگر از کما درآمد سایر مراحل درمانی را انجام دهیم.

بهزادی اضافه کرد: بعد از چهار روز، امروز یکی دو نفر از پیشکسوتان به ملاقات پدرم آمدند اما از مسئولان وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تاکنون خبری نشده است. اما جا دارد از مردم تشکر بکنم که هر جا مرا در کوچه و خیابان می‌دیدند جویای احوال پدرم بودند. من خودم به شخصه به عنوان فرزند همایون‌ خان از آنها تشکر می‌کنم ان‌شاءالله با دعای آنها پدرم مجدداً بهبودی خود را به دست بیاورد. ضمن اینکه باید از زحمات دکتر امامی و دکتر هدایت تشکر بکنم که با جدیت کامل پیگیر درمان پدرم هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)