بازیکن جوان پرسپولیس امیدوار است مسیر رشد و کسب تجربه اش در این تیم به خوبی ادامه دار باشد و بتواند مهره موثر و خوبی برای این تیم باشد.

علی خدایی در گفت و گو با برنا در مورد شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه برد خوبی را در اصفهان کسب کردیم و تیم روند فوق العاده اش در نتیجه گیری را همچنان ادامه داد تا یک گام دیگر برای کسب قهرمانی در لیگ برتر رو به جلو برداریم.

این جوان جویای نام پرسپولیس که اولین بازی رسمی اش در این تیم را برابر شاهین بندرعامری به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت با اشاره به این دیدار و حضورش در ترکیب پرسپولیس تاکید کرد: بازی خوبی بود که تجربه خوبی برای من محسوب می شد. البته قبل از حضور در بازی در زمین کمی هیجان داشتم اما صحبت بزرگ ترهای تیم و کادرفنی کمک زیادی به من کرد تا بتوانم برای اولین بار در بازی رسمی شرایط خوبی داشته باشم و نظر مثبت کادرفنی را به خودم جلب کنم.

بازیکن جوان سرخ ها در ادامه گفت: از کادر فنی و بزرگ ترهای تیم تشکر می کنم که در تیم هوایم را دارم و این موضوع به من کمک کرد تا بتوانم خودم را با شرایط موجود وفق دهم.

او در مورد کارنامه خود قبل از حضور در تیم بزرگسالان پرسپولیس تصریح کرد: من از تیم زیر ۱۳ ساله های پرسپولیس فوتبالم را آغاز کردم و در تمام رده های تا جوانان کاپیتان پرسپولیس بودم. بعد برای خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی رفتم و پس از آن با نظر کادر فنی پرسپولیس به تیم بزرگسالان اضافه شدم. در بازی های اخیر تیم در لیگ قهرمانان آسیا با نظر کادر فنی در هند تیم را همراهی کردم که حضور در آن تورنمنت به من کمک کرد تا تجربیات خوبی را به دست بیاورم و به عنوان جوان ترین عضو تیم با ۲۰ سال سن، کنار بزرگان پرسپولیس باشم.

خدایی با اشاره به این که سیدجلال حسینی را به عنوان الگوی ورزشی و فنی و اخلاقی اش می داند گفت: آقا سیدجلال حامی خوبی برای همه ما به خصوص جوان ترهای تیم است و من ایشان را به عنوان الگوی فنی و اخلاقی ام می دانم و امیدوارم روزی بتوانم مثل او در پرسپولیس بازیکن بزرگی شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)