به احتمال زیاد عماد رضا نیم فصل به ما اضافه شود

مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال پرسپولیس تهران معقتد است كه،بازنده شهرآورد تيم داوري بود و در بازي برگشت اين شكست را جبران مي كنند.

 

علي دايي افزود:تيم پرسپولیس در شهرآورد به مراتب بهتر از استقلال بازي كرد و من هيچگاه اين تيم را بازنده نمي دانم. به نظرمن تيم داوري بازنده بازي جمعه 23 مهر بودند و اگر گل سالم ما پذيرفته مي شد،نتيجه به گونه اي ديگر رقم مي خورد.

 

وي درادامه گفت:كمك داور بازي پس از اين اشتباه بزرگ گفته؛از هواداران و بازيكنان پرسپولیس عذرخواهي مي كنم،اما اين عذرخواهي چه سودي براي ما دارد؟ و چه چيز را براي ما تغيير مي دهد،سه امتياز بازي را از ما گرفتند و براي دومين هفته پياپي ما از اشتباهات داوري بيشترين ضربه را خورديم.

 

دايي خاطرنشان كرد:تيم ما نشان داد خيلي بهتر از ساير تيم ها است و به مراتب فوتبال خيلي خوبي بازي مي كند،اما متاسفانه به علت تمركز نداشتن بازيكنان در لحظات پاياني نتيجه را واگذار مي كنيم.ما بايد اين مشكل را برطرف كنيم.

 

علي دايي در پايان گفت:مسئولان تيم با” عماد رضا “صحبت كردند و به احتمال زياد وي از نيم فصل دوم به تيم ما اضافه مي شود،البته ما مهاجمان خوبي داريم اما در بازي هاي گذشته موقعيت هاي زيادي را از دست داديم .در بازي هاي آينده به ويژه در بازي بعدي مقابل ذوب آهن سعي مي كنيم اين مشكلات را برطرف كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)