پرسپولیس نیوز : سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: برای کسب هر 3 امتیاز بازی به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رویم.

عبدالله ویسی افزود : بازی با پرسپولیس درشناخت قهرمان این فصل می تواند نقش داشته باشد و برای حفظ روح فوتبال پاک برای کسب پیروزی به مصاف این تیم می رویم.

وی با بیان اینکه پیروزی ما دراین بازی می تواند به قهرمانی تیم فولادخوزستان کمک کند،افزود : برای اینکه جام به خوزستان بیاید با توان قوا برای کسب امتیازات کامل بازی مقابل پرسپولیس به میدان می رویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره غایبین تیمش در این دیدار گفت : ابراهیم صالحی را به علت محرومیت و سهراب بختیاری‌زاده و شاهرخ شمس را به علت مصدومیت در اختیار نداریم.
 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران هم گفت : برای پیروز شدن به اهواز آمدیم و راهی جز کسب هر 3 امتیاز نداریم.

علی دایی با بیان اینکه برای کسب قهرمانی نیاز به نتیجه نگرفتن تیم های بالای جدول داریم افزود : باید در درجه اول ، خودمان ، فردا پیروز شویم تا درصورت نتیجه نگرفتن تیم های نفت تهران ، فولادخوزستان و استقلال تهران ، بتوانیم قهرمان شویم.

وی با تمجید ازعملکرد تیم فوتبال استقلال خوزستان ، گفت : عبدالله ویسی با این تیم که تجربه سال اول حضور دررقابتها را دارد ، نتایج خوبی گرفته است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت : در بازی تمامی نفرات خود را دراختیار داریم.

 

بازی تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران درهفته سی ام وپایانی مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور، ساعت 19 فردا درورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

تیم‌های استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران تا پایان هفته بیست ونهم مسابقات فوتبال دسته برتر باشگاههای کشور،به ترتیب با 29 و52 امتیاز درمکانهای دوازدهم وچهارم جدول رده بندی قراردارند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)