پرسپولیس نیوز : علی دایی قصد دارد میاچ را به کادر فنی پرسپولیس اضافه کند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان تمرین روز جمعه این تیم درباره شرایط سرخپوشان اظهار کرد: فعلا تعدادی از بازیکنان را در اختیار نداریم یکسری از آن‌ها هم در خدمت تیم ملی هستند و در این مدت نتوانستند استراحت کنند. هر چقدر تیم‌مان زودتر کامل شود برایمان بهتر است اما فعلا به خاطر شرایط تیم ملی مجبوریم با همین وضعیت ادامه دهیم.

 

وی درباره اردوی اردبیل گفت: با همین بازیکنانی که فعلا قرارداد بسته‌اند به اردوی اردبیل برویم در این اردو کارهای بدنسازی را آغاز می کنیم و در نظر داریم که چند بازی دوستانه هم برگزار کنیم. البته به خاطر این که بدن بازیکنان هنوز آماده نیست بازی‌های سبک‌تری با تیم‌های پایین‌تر برگزار می کنیم به هر حال بدن بازیکنان هنوز آماده نیست و نمی‌شود اسم تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می کنیم ضعیف گذاشت به هر حال هر تیمی قابلیت‌هایی دارد.

 

دایی در پاسخ به این سوال که قصد دارید در کدام پست‌ها پرسپولیس را تقویت کنید گفت: به هر حال ضعف هایی داریم که باید آن‌ها را پوشش دهیم باشگاه با چند نفر صحبت کرده است و باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

 

سرمربی تیم پرسپولیس درباره پیشنهاد دیناموکیف اوکراین به رضا حقیقی گفت: ما به حقیقی احتیاج داریم او جزو مهر‌ه‌هایی است که امسال می تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

 

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود قرار است میاچ به کادر فنی پرسپولیس اضافه شود، گفت: متاسفانه میاچ مشکل قلبی دارد و نمی تواند به این زودی‌ها بیاید من باید با خودش صحبت کنم اما اگر بشود حتما او را به پرسپولیس می آوریم چرا که من در چند سالی که با او کار کرده‌ام خیلی راحت بودم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)