مرجع خبری پرسپولیس : تا کنون حمیدرضا علی عسگری را اینقدر ناراحت و عصبی ندیده بودیم. او از تساوی پرسپولیس و اتفاقاتی که در بازی با شهرداری افتاد شدیدا عصبانی است. مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد تیم داوری هم بسیار شاکی بود.

 

* با هم که مساوی شد!

_ بله متاسفانه این بازی هم مثل مسابقه با پاس با نتیجه تساوی تمام شد و ما با یک بدشانسی محض در ثانیه های پایانی گل تساوی را دریافت کردیم.

 

* به نظر می رسد گل خوردن پرسپولیس در دقایق پایانی به یک عادت تبدیل شده است.

_ تنها دلیلش بدشانسی است! نتیجه این بازی باید به نفع ما تمام می شد اما داور با گرفتن 7 دقیقه وقت اضافی که بسیار مشکوک هم به نظر می رسید 3 امتیاز این مسابقه را از ما گرفت.

 

* چرا مشکوک؟

_ چون قبل از مصدومیت رحمان احمدی داور 7 دقیقه وقت اضافی اعلام کرد که بسیار مشکوک بود. 6 تعویض در این مسابقه انجام شد و اگر بخواهید یکی دو دقیقه هم برای زمین خوردن بازیکنان در نظر بگیرید این بازی نهایتا 5 دقیقه هم وقت تلف شده نداشت. اما بعد از اعلام وقت تلف شده رحمان مصدوم شد و داور باید دو دقیقه به آن 7 دقیقه اضافه می کرد اما این اتفاق رخ نداد، انگار داور می خواست فقط گل تساوی شهرداری را ببیند.

 

* یعنی با این دو دقیقه پرسپولیس دوباره به گل می رسید؟

_ فوتبال است و هزار اتفاق. شاید ما هم در آن دو دقیقه سرنوشت بازی را عوض می کردیم. در کل داوری بسیار مشکوک بود، من فقط همین را می توانم بگویم و توضیح دیگری ندارم.

 

* فکر نمی کنی در خط دفاعی تغییر و تحولات زیادی برگزار می شود؟

_ این نظر کادرفنی است و من نمی توانم نظر بدهم اما آنها یک موقعیت گل هم نداشتند و مدافعین پرسپولیس اصلا اجازه خودنمایی به بازیکنان شهرداری ندادند. بازیکنان شهرداری فقط یک حمله نصف و نیمه کردند که از بدشانسی تبدیل به گل شد.

 

* فکر نمی کنی یک حمله نصف و نیمه و یک گل چندان برای تیمی چون پرسپولیس جالب نیست؟

_ یعنی باید اجازه می دادیم 20 بار حمله کنند؟! متاسفانه در دقیقه آخر احساسی عمل کردیم و همین مسئله به ضرر ما شد.

 

* غیبت رضایی و نوروزی چقدر در رقم خوردن این نتیجه تاثیر داشت؟

_ اتفاقا در این بازی جای خالی رضایی و نوروزی چندان احساس نشد. محمد پروین عالی کار کرد و سعید حلافی هم عملکرد چندان بدی نداشت! بعد از مدت ها محمد پروین در ترکیب ثابت پرسپولیس بازی کرد که بسیار خوب و مفید بود اما به هر حال اگر بازیکنان مصدوم به این بازی می رسیدند شاید برای ما بهتر بود.

 

* حاشیه های بسیاری هم در بازی وجود داشت.

_ این مشکل چند سالی است که در تبریز وجود دارد. مسئولان فوتبال تبریز را به حال خود رها کرده اند. اگر تماشاگران ما در استادیوم آزادی چنین رفتارهایی انجام می دادند قبل از سوت پایان مسابقه فدراسیون یک حکم انضباطی سنگین برای ما اعلام می شد. سنگ اندازی و فحاشی در ورزشگاه تبریز برای همه تیم ها عادی شده است. فقط می توانم برای آنچه در این شهر دیدم تاسف بخورم، فقط همین!

 

* مثل اینکه خیلی ناراحتی؟

_ آخر شما نمی دانید چه فضایی در ورزشگاه حاکم بود. کریم باقری یکی از اسطوره های فوتبال ماست. کل ایران به او احترام می گذارند اما در شهر خودش فقط فحش و ناسزا شنید. علی دایی و کریم باقری حتی یک لحظه از فحاشی ها در امان نماندند. کمیته انضباطی هم مطابق معمول هیچ واکنشی نشان نمی دهد.

 

گفت و گو : درنا آقاباشی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)