پرسپولیس نیوز : بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس تهران،گفت:بازیكن پرسپولیس بودم و با توجه به حضور قرضی ام در راه آهن با شروع فصل جدید به تیم خود بازگشتم.

«حمید رضا علی عسگر» كه به عنوان بازیكن قرضی نیم فصل دوم فصل گذشته را در راه آهن بازی كرده است پس از بازگشت به پرسپولیس،گفت:فصل گذشته به صورت قرضی به راه آهن رفته بودم و با توجه به پایان لیگ طبق قراردادی كه داشتم با نظر علی دایی سرمربی جدید تیم به پرسپولیس بازگشتم.
وی ادامه داد:دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و دوست دارم در تیم محبوب خود كه از پایه در آن حضور داشتم بازی كنم و بتوانم عملكرد خوبی داشته باشم.
بازیكن تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سئوال كه آیا دیگر لازم نیست با این تیم قرارداد امضا كند،گفت:با توجه به اینكه قراردادم با پرسپولیس سه ساله بوده و ۲ سال دیگر آن باقی مانده دیگر نیازی به امضا قرارداد نیست و من سهمیه بازیكن جدید به حساب نمی آیم.
وی با اشاره به انگیزه های خود پس از بازگشت به پرسپولیس، تصریح كرد:انگیزه های زیادی برای اثبات توانایی های خود در این فصل دارم و مطمئنم با اعتماد دایی می توانم خود را به اثبات برسانم.
وی در رابطه با برگزاری نخستین تمرین تیم پرسپولیس در شب گذشته، اظهار داشت: تمرین نخست تیم با استقبال خوب هواداران روبه رو بود و بازیكنان زیر نظر مربی بدنساز به دویدن پرداختند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)