پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت:من بازیکنی هم نیستم که چند بازی روی نیمکت بنشینم و بگویم مشکلی نیست.

حمید رضا علی عسگری درباره عدم حضورش در فهرست 18 نفره بازی مقابل ذوب آهن عنوان کرد:روز قبل از آخرین تمرین تیم پیش از سفر به اصفهان بود که من در رختکن از بازیکنان شنیدم ساعت تمرین تیم 2 بعد از ظهر خواهد بود.فکر می کردم پس از این تمرین تیم راهی فرودگاه می شود تا به اصفهان برود.

وی ادامه داد:روز پنجشنبه حول و حوش همین ساعت راهی درفشی فر شدم اما متوجه شدم تمرین صبح برگزار شده و تمام شده است.واقعا جا خورده بودم و نمی دانم چرا اینطور شد.به همین دلیل کادر فنی تصمیم گرفت من در لیست این بازی نباشم.واقعیتش این است که از این اتفاق خیلی ناراحتم و نمی توانم این موضوع را پنهان کنم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه آیا درباره این مساله با دایی صحبت کرده است یا نه گفت:در این یکی،دو روز فرصت نشد با دایی صحبت کنم.با این وجود به تصمیم کادر فنی احترام می گذارم و سعی می کنم برای مسابقات آینده به ترکیب اصلی برسم.

وی درباره اینکه در دو هفته آغاز لیگ برتر نتوانسته در ترکیب اصلی پرسپولیس به میدان برود عنوان کرد:من بازیکن هستم و تنها کاری که می توانم انجام بدهم این است که تمرین کنم.سعی ام این است میزان تمریناتم را افزایش بدهم تا بتوانم نظر مثبت کادر فنی را  جلب کنم.البته من بازیکنی هم نیستم که چند بازی روی نیمکت بنشینم و بگویم مشکلی نیست.نه،حضور در مسابقات برای من اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل تلاشم را زیاد می کنم تا بتوانم به اهدافم برسم.

علی عسگری درباره تساوی پرسپولیس مقابل ذوب آهن در اصفهان اظهار داشت:گرفتن یک امتیاز در خارج از خانه نتیجه خوبی محسوب می شود.بازیکنان هم ارائه گر بازی خوبی بودند و امیدوارم در هفته سوم دومین سه امتیاز را بگیریم تا در جمع مدعیان باقی بمانیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)