پرسپولیس نیوز : مدافع تیم پرسپولیس گفت:پزشکم گفته بود دو هفته دیگر نیاز به استراحت دارم اما من یک هفته زودتر شروع کردم چون واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده بود.

حمید رضا علی عسگری درباره پیروزی سرخپوشان در بازی مقابل فجرسپاسی عنوان کرد:مهم ترین بحث درباره این مسابقه کسب سه امتیاز بود.پس از آن اتفاقات عجیب و غریبی که در اصفهان رخ داد ما باید در این مسابقه خانگی به برد می رسیدیم.

وی ادامه داد:می توانستیم در این مسابقه بهتر بازی کنیم اما تراکم بازیکنان فجر در خط دفاعی باعث شده بود که کار دشواری داشته باشیم و  به سختی به گل برسیم.به نظرم این مسابقه یکی از حساس ترین بازی های فصل پرسپولیس بود و در آینده این سه امتیاز کمک زیادی به ما می کند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره اینکه آیا فکر می کرد پس از چند هفته در این مسابقه به میدان برود یا نه گفت:من چند روز را به دلیل پارگی رباط کتفم از دست دادم.پزشکم گفته بود دو هفته دیگر نیاز به استراحت دارم اما من یک هفته زودتر شروع کردم چون واقعا دلم برای فوتبال تنگ شده بود.همین حالا هم بازی کردن من از نظر پزشکی خطرناک است اما نمی خواستم دوری ام بیش از این طول بکشد.

وی ادامه داد:در سه بازی که به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفتم،پرسپولیس برنده شد.مقابل تراکتورسازی،مس و حالا فجرسپاسی من در ترکیب اصلی نبودم و به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفتم اما وقتی به زمین رفتم پرسپولیس برنده شد و خدا را شکر قدمم برای تیم بد نبود.برخی دوستانم با من شوخی می کنند و می گویند تو ذخیره طلایی پرسپولیس هستی اما قطعا با رفع آسیب دیدگی ام تلاش می کنم در آینده ای نزدیک به ترکیب اصلی برسم و بیشتر به تیمم کمک کنم.

علی عسگری درباره اینکه علاقه دارد در کدام پست بازی کند گفت:همیشه گفته ام آنچه برایم اهمیت دارد کادر فنی را راضی کنم.البته شخصا علاقمندم در پست های تهاجمی بازی کنم.امیدوارم مهره موثری برای پرسپولیس در بازی های آینده باشم.

وی درباره مسابقه هفته دوازدهم تیمش مقابل صبا گفت:صبا تیم خوبی در این فصل نشان داده است.ما در قم با این تیم بازی داریم و به طور حتم مسابقه سختی برای پرسپولیس در پیش خواهد بود.با این وجود مصمم هستیم نخستین پیروزی خارج ازخانه را کسب کنیم.

علی عسگری در پایان گفت:من یک نیم فصل در راه آهن حضور داشتم ولی در همان روزها به مجموعه آن باشگاه و بازیکنانش علاقه مند شدم.الان که می بینیم این تیم در جایگاه مناسبی قرار ندارد خیلی ناراحت می شوم اما اطمینان دارم این تیم در آینده ای نزدیک به شرایط خوب خود برمی گردد.من با صراحت می گویم احتمال ماندن راه آهن در این جایگاه  صفر است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)