پرسپولیس نیوز :هافبک تیم پرسپولیس گفت:وقتی محمد نوری از بازی بیرون رفت،بازوبند را به سید جلال حسینی داد و سید جلال هم بلافاصله آن را با اصرار زیاد به من داد.

حمید رضا علی عسگری درباره بازی تیمش مقابل سایپا عنوان کرد:مسابقه سختی با سایپا خواهیم داشت.سعی می کنیم با توان مضاعف نسبت به بازی های سه هفته نخست به مصاف این تیم برویم. نتیجه گیری در این بازی خیلی اهمیت دارد تا ما را همچنان در کورس مدعیان باقی بمانیم.

وی درباره بازی در کرج در شب میزبانی سایپا از پرسپولیس گفت:به نظر من مسابقه در کرج با توجه به خیل عظیم هواداران پرسپولیس در این شهر خیلی خطرناک خواهد بود.از دید من مسولان باید برنامه ریزی ویژه ای برای این بازی تدارک ببینند تا خدای ناکرده اتفاق خاصی در جریان ،پیش و پس از مسابقه رخ ندهد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه در بازی مقابل مس کرمان بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بست اظهار داشت:این مساله یک افتخار بزرگ برای من محسوب می شود.من برای این فصل به طور کلی همه حواسم معطوف به بازی است و زیاد نمی خواهم وارد این مسائل شوم اما بازی با مس را هرگز از یاد نخواهم برد که برای دقایقی افتخار کاپیتانی پرسپولیس نصیبم شد.

وی ادامه داد:وقتی محمد نوری از بازی بیرون رفت،بازوبند را به سید جلال حسینی داد و سید جلال هم بلافاصله آن را با اصرار زیاد به من داد.او چند بار از من خواست تا بازوبند را ببندم و من هم سرانجام این کار را انجام دادم.شاید برخی توقع دارند که در این شرایط بازوبند را نمی بستم.هر چند توقع این حرکت را از حسینی نداشتم و از او سپاسگزارم که در آن شرایط به یاد من بود.

وی افزود:پس از دو سال سخت که در فوتبال داشتم چهارشنبه شب راحت خوابیدم.واقعا در این مدت خیلی اذیت شدم.بیشتر از من خانواده ام اذیت شدند.از آنها سپاسگزارم که من را همراهی کردند.شاید من در بازی با مس از نظر فنی از 100، 40 بودم ولی افتخار کاپیتانی برایم اتفاق بزرگی بود.

علی عسگری درباره اعتراض مسی ها به گل اول تیم پرسپولیس اظهار داشت:ما چون در حمله بودیم صحنه مصدومیت بازیکن مس را ندیدیم.اگر متوجه می شدیم این اتفاق افتاده است حتما توپ را بیرون می زدیم.این مرام پرسپولیسی هاست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)