پرسپولیس نیوز: مدافع تیم راه آهن گفت:هیچ آینده ای برای من نبود که در پست دفاع چپ بازی کنم و این موضوع جز خراب کردن من اثری نداشت.
 
حمید رضا علی عسگر درباره جدایی اش از پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر مصاحبه ای که اواخر فصل قبل علیه باشگاه داشتم و درباره مشکلات مالی صحبت هایی  کردم باعث شد که طاهری از من کینه به دل بگیرد.در جلسه ای که با او داشتم گفت که با تو شوخی ندارم و چرا این حرف ها را زدی؟!او این حرف را به من زد که همواره از تیم دیگر پیشنهاد داشتم ولی جدا نشدم.به نظر من طاهری فقط شعار می دهد.
 
وی درباره حضورش در راه آهن گفت:من از ملوان هم پیشنهاد داشتم اما خدا را شکر بهترین تصمیم را گرفتم.
 
مدافع راه آهن درباره اینکه گفته می شود با حسین عبدی درگیری لفظی داشته است بیان داشت: اصلا اینطور نیست.عبدی از بهترین دوستان من است.می دانم او برای من در باشگاه صحبت کرد و حتی دعوا هم کرد.به نظرم این ها صحبت هایی هست که دیگران را تبرئه کنند.
 
وی درباره اینکه آیا مطالبات خود را از پرسپولیس گرفته یا نه گفت:باید بروم ببینم چه کار باید کارد.من از نظر مالی در فشار هستم.نه تنها من برای همامی و عباس زاده هم مشکلاتی پیش آمد.
 
مدافع راه آهن خاطرنشان کرد:کشاله ام هنوز خوب نشده است.من یک ماه آخر حضور در پرسپولیس را با یک پا بازی می کردم.هیچ آینده ای برای من نبود که در پست دفاع چپ بازی کنم و این موضوع جز خراب کردن من اثری نداشت.اگر در این پست بازی می کردم برای پرسپولیس هم خیلی بد می شد.
 
علی عسگر افزود:من در سال آخر دو اشتباه داشتم که هواداران را ناراحت کرد.آنها می فهمند که من از خودم گذشتم و دلیل این مساله چیزی جز علاقه ام به پرسپولیس نبود. یک سری اتفاقات رخ داد که اطمینان دارم توسط افراد معدودی صورت گرفت.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)