مرجع خبری پرسپولیس : علی عسگری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید : خیلی دوست داشتم در دربی بازی کنم اما احتمالا دربی 69 را از دست بدهم.


وی افزود : اردوی تیم ملی بسیار خوب و مفید بود و ما فقط از لحاظ نتیجه گیری خوب عمل نکردیم و تنها دلیل  نتایج ضعیف ما پیشرفت قابل قبول  تیم های شرق اسیاست ، تیم های سنگاپور و ویتنام بسیار قدرتمند شده اند و ما باورمان نمی شد با چنین تیم هایی مقابله می کنیم، مطمئن باشید اگر بازی ها پخش می شد با من هم عقیده می شدید.

 

وی ادامه داد : تیم های مالزی ، ویتنام و سنگاپور روی تیم های پایه خود سرمایه گذاری کرده اند، که تا این حد پیشرفت داشته اند این نشان می دهد فوتبال اسیا در حال پیشرفت است.

 

علی عسگر ادامه داد : تیم ملی در تورنمنت ویتنام بازی های خوبی به نمایش گذاشت و اگر در بازی آخر داور قضاوت عادلانه ای داشت حداقل بازی را نمی باختیم . به نظر من در مسابقات اسیایی و مقدماتی المپیک کار سختی پیش رو داریم و هیچ تیمی نمی تواند از پیش خودش را قهرمان این مسابقات بداند.

 

وی در پایان افزود : فردا اردوی تیم ملی شروع می شود و نمی دانم فدراسیون چطور با باشگاه هماهنگ خواهد کرد ، اگر در اردوی تیم ملی شرکت کنم احتمالا بازی ملوان و استقلال را از دست خواهم داد . شخصا دوست نداشتم دربی را از دست بدهم اما تیم ملی امید هم شرایط حساسی دارد.

 



 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)