پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره حرکت سید جلال حسینی در دادن بازوبند کاپیتانی به خود را نشان دهنده شخصیت بزرگ و والای این بازیکن عنوان کرد.

حمیدرضا علی‌عسگر در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز این مسابقه را به دست بیاوریم و در لیگ شروع خوبی داشته باشیم.

وی درباره صدرنشینی پرسپولیس پس از پایان هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: فعلا هفته سوم است ولی انشاءالله بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و تا پایان لیگ در صدر جدول بمانیم.

هافبک تیم پرسپولیس  در خصوص صحنه‌ای که سیدجلال حسینی بعد از تعویض محمد نوری بازوبند کاپیتانی  را به وی داد گفت: بعد از تعویض نوری این بازیکن بازوبند را به خاطر سن و سال و سابقه ملی زیاد به سیدجلال حسینی داد اما سیدجلال شخصیت بزرگ خودش را نشان داد و بازوبند را به من داد. کاری که هر بازیکنی انجام نمی‌دهد. واقعا از سیدجلال به خاطر این حرکت سپاسگزارم.

علی‌عسگر در پاسخ به این سوال که « دلیل شادی خاصش پس از برد پرسپولیس مقابل مس کرمان چه بوده است ؟»، گفت: تیم پیروز شده بود و من خوشحال بودم از طرفی شرایط روحی خوبی نداشتم اما در بازی اتفاقات خوبی افتاد که شرایط روحی و روانی مرا بالا برد، واقعا خدا به من لطف کرد.

وی در واکنش به اعتراض اعضای تیم مس کرمان به گل‌های زده شده پرسپولیس مبنی بر اینکه این گل‌ها در شرایط ناجوانمردانه به ثمر رسیده است، عنوان کرد: گل اول در شرایطی به ثمر رسید که بازی در اوج هیجان بود و خود من تا زمانی که بعد از شادی گل قاسم دهنوی را صدا کردم، بازیکن مس را ندیدم. مدافع مس در شلوغی محوطه جریمه روی زمین افتاده بود. البته اگر هم روی زمین نیفتاده بود باز هم نمی‌توانست در صحنه گل تاثیرگذار باشد.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: روی صحنه گل دوم هم مشکلی پیش نیامد، شاید منظور مسی‌ها از واژه ناجوانمردانه، خطای بدی بوده که روی من صورت گرفته است. چون خیلی ناجوانمردانه مرا زدند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)