مرجع خبری پرسپولیس : هافبک جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم ما نسبت به سال قبل هم بهتر و هم قوی تر شده است.

 

حمیدرضا علی عسگری با اشاره به وضع مصدومیت خود اظهار داشت: مصدومیتم متاسفانه طول می کشد و یکی دو هفته ابتدایی لیگ را نمی توانم بازی کنم. سعی می کنم با تمهیداتی که دکتر تجویز می کند زودتر به بهبودی برسم و بتوانم بازی کنم.

وی افزود: این مصدومیتم از ناحیه زیر شکم است. درست همان مصدومیت غلامرضا رضایی را دارم ولی کمی خفیف تر. این مصدومیت به خاطر بازی های زیادی بوده که انجام دادم و هیچ استراحتی نداشتم. ریسک نمی کنم و تا کامل خوب نشوم ، بازی نمی کنم.

 
مدافع پرسپولیس تصریح کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد. اردوهای خوبی داشتیم. خوشبختانه اولین تمرین را با حضور ملی پوشان انجام دادیم و همه نفرات بودند. فعلا جو خیلی خوب است و امیدوارم تا آخر کار مشکلی پیش نیاید.

 
علی عسگری گفت: با نفراتی که من در پرسپولیس امسال می بینیم هم بهتر و هم قوی تر شده ایم. تیمی هستیم که دوست داریم هم در حذفی و هم در لیگ برتر قهرمان شویم. این پتانسیل را داریم. کادر فنی، بازیکنان و مدیریت همه یک دل برای کسب موفقیت تلاش می کنند. اردوهایی هم که داشتیم همه نشانگر این موضوع است.

 
وی افزود: تیم ما در نقل و انتقالات عملکرد خیلی خوبی داشت. توانستیم بازیکنان خوبی بگیریم. همه تاثیرگذارند و امیدواریم بتوانیم با نتایج خوب به موفقیت برسیم. از دیگر تیم ها خبری ندارم و نمی دانم در فصل نقل و انتقالات چه بازیکنانی گرفتند ولی چون پرسپولیس را می شناسم ، می گویم مدعی هستیم.

 
علی عسگری با اشاره به بازی با ملوان در شروع لیگ گفت: بازی اول همیشه سخت است و همه دوست دارند، حداقل بازنده نباشند. ما می خواهیم در تهران پیروز شویم. پیروزی در بازی اول لیگ به منزله قدرت نمایی است و دوست داریم از همین ابتدا خود را در بالا ببینیم.


 
مدافع پرسپولیس تاکید کرد: همیشه تلاشم این بوده بهترین باشم. امسال هم سعی می کنم با تمرینات خوب و شاداب بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم. تلاش می کنم و نمی توانم تعیین کنم که در ترکیب اصلی هستم یا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)