پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی کردن در کرمان مشکل است و مس هم از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را می‌برد.

حمید علی عسگر در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی روز جمعه با مس کرمان، اظهار داشت: بازی سختی در انتظار ما است اما امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز دیدار با مس را به دست بیاوریم.

وی در خصوص اینکه چرا پرسپولیس هیچ‌گاه در کرمان موفق نبوده است، عنوان کرد: کرمان شهری است که هر تیمی به آن می‌رود به مشکل می‌خورد، چون شرایط آب و هوایی خاصی دارد و مس هم در شهر خودش فوتبال قابل قبولی را ارائه می‌دهد. در مجموع مس از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را می‌برد.

هافبک پرسپولیس درباره عملکردش به عنوان دفاع چپ در 2 بازی اخیر سرخ‌پوشان تاکید کرد: خوشبختانه عملکردم در بازی با ذوب‌آهن طوری بود که اعضای کادر فنی و هواداران راضی بودند، فقط نمی‌دانم داور بازی چرا روی یک خطای معمولی به من کارت زرد نشان داد تا بازی با مس کرمان را از دست بدهم. امیدوارم بعد از این بازی بتوانم به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردم.

علی عسگر در واکنش به هجمه‌ای که در چند روز گذشته علیه هاشم بیک‌زاده در فضای مجازی به وجود آمده، گفت: بیک‌زاده از فوتبالیست‌های خوب ایران است که می‌تواند در چند پست بازی کند. این رفتارها در مورد یک بازیکن تیم ملی درست نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه شنیدم در چند روز گذشته برخی ایرانی‌ها در صفحه لیونل مسی در یکی از شبکه‌های اجتماعی کامنت‌های نامناسبی گذاشتند، مردم باید بدانند که صفحه مسی یک صفحه اجتماعی است و مطرح کردن برخی از صحبت‌ها در آن درست نیست. این حرف‌ها و پاسخ مسی جلوه خوبی برای ما ندارد و مردم باید بیشتر دقت کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)