پرسپولیس نیوز : بازیکن جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدتی است که دچار مشکل منزل هستم و از شب گذشته با هزینه باشگاه به هتل رفته‌ام.

  سید علی فاطمی در مورد شرایط خودش و پرسپولیس پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس وضعیت خیلی خوبی دارد و نسبت به فصل گذشته شرایط بهتر است. من هم وضعیت مناسبی دارم و فقط باید تا هفته آینده گچ دستم را باز کنم تا دیگر مشکلی نداشته باشد.

وی ادامه داد: نیم‌فصل گذشته در فهرست مازاد حمید درخشان قرار داشتم اما قراردادم را با پرسپولیس فسخ نکردم تا اینکه برانکو بازی مرا دید و اعلام کرد می‌خواهد برای فصل آینده از من استفاده کند. امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد برانکو را بدهم.

بازیکن جوان پرسپولیس افزود: در ۵،۶ ماه گذشته تا روزی سه جلسه تمرین داشته‌ام تا از شرایط بدنی خوب دور نمانم، انگیزه‌ام برای بازی کردن ۳ برابر شده و می‌خواهم خودم را به برانکو و هواداران پرسپولیس نشان دهم. خوشبختانه برانکو هم به بازیکنان جوان میدان می‌دهد.

فاطمی در خصوص اینکه دچار مشکل مسکن است و آیا این مشکل حل شده یا خیر، گفت: متأسفانه مدتی است که دچار مشکل هستم به خاطر همین روز گذشته با برانکو در این مورد صحبت کردم. از شب گذشته با هزینه باشگاه به هتل رفته‌ام تا با قولی که مسئولان باشگاه داده‌اند تا یکی، دو روز آینده مشکل مسکن من حل شود. واقعیت این است که از پرسپولیس ۲۰،۳۰ میلیون هم طلبکار هستم و هنوز طلبم پرداخت نشده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)