پرسپولیس نیوز: سلطان سرخ‌ها مثل تمام سال‌های گذشته برای محرم و عاشورا برنامه خاصی داشت. پروین که همچنان بانی حسینیه لواسان در منزلش است، ظهر دیروز هم راهی بازار تهران شد تا مثل سال‌های قبل ظهر عاشورا را در بازار تهران تجربه کند.

علی پروین این روزها به شدت نگران پرسپولیس و دیدار با الهلال عربستان است: «الهلال گردن کلفت بود، پرسپولیس خیلی بد!»

این روزها مشغول عزاداری و حضور در مراسم سیدالشهدا بودید.
من عاشق محرم هستم… عاشق امام حسین (ع)… بساط محرم و نذری همیشه حالمون رو خوب می‌کنه. من از بچگی عاشق این مراسم بودم و محرم رو دوست داشتم. این محرم هم اومد و رفت و معلوم نیست که محرم بعدی ما باشیم یا نباشیم.

ان‌شاءا… که همیشه باشید.
گفتم که… من عاشق محرم هستم و خداروشکر که مردم با این شور و حال دنبال محرم هستن و عزاداری می‌کنن. ما هم تا وقتی که باشیم این بساط رو داریم.

حضور پرسپولیسی‌ها در حسینیه منزل شما قابل توجه بود.
بچه‌ها لطف دارن و هر سال میان توی این حسینیه… این حسینیه مال من نیست… از وقتی که اومدیم اینجا، قرار گذاشتیم این حسینیه مال امام حسین (ع) باشه و توش مراسم آقارو برگزار کنیم.

با طاهری در مورد چه صحبت می‌کردید؟
به هر حال آقای طاهری هم اومد یه سَری به ما زد… دستش درد نکنه… ان‌شاءا… که بتونن تیم رو برای بازی برگشت با الهلال آماده کنن تا پرسپولیس بتونه یه نتیجه آبرومند بگیره.

بازی رفت را چطور دیدید؟
والا چی بگم؟! پرسپولیس خیلی بد بود… من نمی‌دونم دلیلش چی بود… گرما، خستگی و هر چیز دیگه… پرسپولیس خیلی بد بود. همه‌شون ایستاده بودن و نگاه می‌کردن.

به بازی برگشت امیدوار هستید؟
من که از خدامه پرسپولیس ببره و بره بالا ولی با این شرایط کار پرسپولیس خیلی سخته. الهلال تیم گردن کلفتیه ولی پرسپولیس خیلی بد بود.
ان‌شاءا… پرسپولیس بره و نتیجه بگیره چون اگه غیر از این بشه، بیچاره می‌شیم.

بعضی‌ها معتقدند که اگر طارمی بود و اینجوری محروم نمی‌شد، این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.
چه ربطی به طارمی داره؟! نه بابا… گردن طارمی نیست… چه ربطی به طارمی داره؟ با این بازی که این‌ها کردن، اگه طارمی هم بود، همین می‌شد.
کری‌خوانی مسوولان الهلال برای علی دایی در نوع خودش بسیار عجیب بود.
برای علی دایی؟! چه ربطی به دایی داره؟

الهلالی‌ها می‌گویند که دایی را چه در زمان بازیگری و چه در دوران مربیگری برده‌اند.
چرا به دایی پیله کردن؟!

چون دایی قبل از بازی از پرسپولیس حمایت کرد.
(نیشخند می‌زند) این‌ها دیدن آقادایی یه خورده اسمش مطرح‌تره به همین دلیل بهش پیله کردن وگرنه این چیزها چه ربطی به آقادایی داره؟!

این روزها صحبت‌های زیادی در مورد تیم نفت می‌شود و این تیم همزمان دو، سه مربی دارد.
خب این اتفاق خوبی نیست. علی کریمی و درخشان از بازیکن‌ها و مربیان خوب ایران بودن. هر دوشون شاگردهای خود من بودن و خوب می‌شناسم‌شون. ای کاش این اتفاق‌ها نمی‌افتاد و البته خداروشکر که این دو تا با هم کاری ندارن.

پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
والا چی بگم… فقط خدا کنه که بتونن تیم رو جمع کنن. از روزی که پرسپولیس به الهلال باخته، کلا به هم ریختیم و ناراحتم. ان‌شاءا… که بتونن برن یقه این تیم رو بگیرن. توی فوتبال هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. مگه بارسلونا به پاری سن ژرمن شیش تا نزد؟ ان‌شاءا… که یه اتفاق خوب توی مسقط بیفته.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)