مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي اسبق پرسپوليس گفت: از بازي برابر مقاومت سپاسي لذت بردم و بايد بگويم پرسپوليس واقعي همين است.

علي پروين اظهار داشت: برخلاف بازي‌هاي ديگر از ديدار پرسپوليس و مقاومت لذت كافي را بردم. بايد بگويم پرسپوليس واقعي همين است و بايد به خاطر هواداران فقط به فكر حمله باشد.
وي افزود: پرسپوليسي‌ها 80 دقيقه عالي بازي كردند اما در دقايق پاياني بازي را دست كم گرفتند و ديديد جوانان شيرازي چگونه استفاده كردند. اين يك درس خوب براي پرسپوليس بود. با اين حال برخلاف بازي‌هاي ديگر پرسپوليس بسيار منطقي و با تمركز بازي كرد.
پروين در خصوص حضور حبيب كاشاني در پرسپوليس گفت: حضور وي شوك بزرگي براي بازيكنان بود مخصوصا از لحاظ مالي كه بازيكنان احساس آرامش بيشتري مي‌كنند. اميدوارم اين تلاش‌ها و موفقيت‌ها ادامه داشته باشد و فقط براي يكي دو هفته نباشد.
وي در خصوص فرزندش تاكيد كرد: هر بازيكني از تركيب 18 نفره بيرون باشد برايش سخت است؛ محمد من هم همينطور است اما به او گفتم خوب تمرين كن و خودت را به كرانچار ثابت كن تا او دوباره تو را به تركيب اصلي برگرداند.

پروين يادآور شد: محمد پتانسيل خوبي دارد كه در بازي‌هاي قبلي آن را ديديد. پس بهتر است زياد توجهي به دور و اطراف نكند و كار خودش را انجام دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)