پرسپولیس نیوز : زینی‌زاده از ماندگاری کاظمیان و سیدصالحی در تبریز خبر داد و گفت که مذاکراتش با نصرتی و کریمیان در حال نهایی شدن است. او همچنین گفت که امروز منتظر پاسخ علی کریمی به دعوتش به تراکتورسازی است.

حمید زینی‌زاده درباره‌ی آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه تراکتورسازی اظهار کرد: شنبه مذاکرات خوبی با جواد کاظمیان و سید مهدی سیدصالحی داشتم که با آنها به توافق رسیدم. کاظمیان امروز (یکشنبه) قراردادش را امضا می‌کند ولی سیدصالحی چند روز بعد به تبریز می‌آید چون یک سری مشکلات دارد که باید برطرف شود.

وی هم‌چنین گفت: به‌جز یک یا دو نفر، سایر بازیکنان فصل گذشته در تیم می‌مانند. هنوز با محمد نصرتی و مهرداد کریمیان به توافق قطعی نرسیده‌ایم اما مذاکرات نهایی‌مان ظرف همین چند روز انجام می‌شود و آنها را نگه می‌داریم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره‌ی دستیاران مجید جلالی در کادر فنی تیم هم گفت: جلال چراغپور به همراه جلالی به تبریز آمده و باغ‌آبادی در کادر فنی مانده است. نام مربی دروازه‌بان‌های تیم هم امروز (یکشنبه) در مراسم معارفه اعلام می‌شود.

زینی‌زاده درباره سرنوشت مذاکره‌اش با علی کریمی هم گفت: با او مذاکره مستقیم نداشته‌ام اما با واسطه‌ای از او دعوت کرده‌ایم و گویا او هم برای حضور در تبریز ابراز علاقه کرده و گفته که امروز (یکشنبه) جواب می‌دهد.

وی درباره‌ی دعوتش از جواد نکونام هم گفت: مساله مذاکره با نکونام می‌ماند برای بعد از بازی تیم ملی ولی ما برای جذب بازیکن جدید محدودیت بودجه داریم و تنها در صورتی که نکونام شرایط ما را بپذیرد در خدمتش خواهیم بود.

زینی‌زاده هم‌چنین از احتمال جذب بازیکن خارجی خبر داد: شاید یک، دو یا سه بازیکن خارجی جذب کنیم. فعلا لوپز را به عنوان یک بازیکن خارجی داریم.

وی در همین رابطه و در پاسخ به این سوال که قرارداد بازیکنان خارجی احتمالی، به صورت ریالی خواهد بود یا دلاری اظهار کرد: بازیکنان خارجی وضعیت قیمت ارز در ایران را می‌دانند و مبلغ قراردادشان یک سوم قرارداد بازیکنان خارجی در فصول گذشته خواهد بود. به این ترتیب قراردادشان در اصل ریالی می‌شود. با بازیکن خارجی با مبلغی بیش از 500 یا 600 میلیون تومان قرارداد نمی‌بندیم.

وی در پایان، از ترکیه به عنوان مکان اردوی آماده‌سازی تیمش نام برد: اول تیرماه به ترکیه می‌رویم و تلاش می‌کنیم که سه بازی تدارکاتی هم انجام دهیم. امکانانت لازم در حد مطلوب در این کشور وجود دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)