پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از روز گذشته دوستان زیادی با من تماس گرفته‌اند و در مورد خداحافظی صحبت کردند، اما من تصمیم نهایی‌ام را گرفته‌ام.

علی کریمی درمورد خداحافظی‌اش از فوتبال و واکنش علاقمندان اظهار داشت: از روز گذشته تا به امروز دوستان زیادی از طریق‌های مختلف از جمله تماس تلفنی، پیامک و یا مصاحبه در سایت‌ها و رسانه‌های مختلف نسبت به من لطف خود را نشان داده‌اند، اما من تصمیم خودم را گرفته‌ام و صمیمانه از این دوستان عزیزم تشکر می‌کنم.

وی افزود: جا دارد تشکر ویژه‌ای از مجید جلالی، باشگاه خوب و مردمی ملوان، حمید استیلی و احمدرضا عابدزاده و تمام بازیکنانی که با آنها که در پرسپولیس، تیم‌ملی و یا تیم‌های دیگر هم بازی بودم که به من لطف خود را نشان دادند تشکر کنم. استیلی، دوست و هم‌بازی خوب من بود و مذاکراتی را نیز با بنده مثل برخی تیم‌های دیگر برای اینکه به تیمش بروم داشت که از همین‌جا باز هم از این عزیزان سپاسگزارم و برای این دوستان خوب و تیم‌های لیگ برتری در فصل جاری لیگ برتر آرزوی موفقیت دارم.

کریمی در پایان یادآور شد: جا دارد از اصحاب رسانه تشکری ویژه داشته باشم و مطمئن هستم قلم پاک‌شان مثل همیشه بر اعتلای و پیشرفت ورزش کشور کمک شایانی خواهد کرد. من امیدوارم که این عزیزان رسانه‌ای نیز که همواره سعی و تلاش زیادی کرده‌اند تا ورزش کشورمان به موفقیت برسد با قلم پاک‌شان بیش از گذشته به ورزش کشور کمک کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)