مرجع خبری پرسپولیس : مسعود عنايت درباره قضاوت تورج حق وردي داور وسط ديدار پرسپوليس و ملوان اظهار داشت: در صحنه مشكوك به پنالتي، هوار ملامحمد به سرعت وارد محوطه جريمه و توسط مدافع ملوان سرنگون شد. صحنه آنقدر سريع بود كه محرز شدنش براي داور بازي راحت نبود اما به زعم من و با ديدن صحنه هاي آهسته بازي برخورد دست مدافع با سينه مهاجم پرسپوليس پنالتي بود اما در كل صحنه آشكار و مبرهني نبود كه بگوييم قطعا بايد پنالتي گرفته مي شد.
عنايت درباره عملكرد كمك داوران بازي عنوان كرد: صادق نوري مشكلي نداشت اما بهرام كياني در يك صحنه مي توانست خطاي كريم باقري را نگيرد. البته من خطاي كريم باقري را نديدم اما كمك داور گفته بود كه باقري دست بازيكن ملوان را كشيده است. البته همان توپ منجر به خطا روي بازيكن و ملوان و ضربه ايستگاهي و گل ملوان شد. به نظر من كمك داور نبايد دخالت مي كرد اما اين از بد شانسي داور بود كه توپ به گل تبديل شد. البته نمي توان اين گل را ناشي از اشتباه داور دانست چون به هر جهت بارها و بارها از اين ضربات ايستگاهي اتفاق مي افتد و ممكن است به گل تبديل نشود.
عنايت درباره اظهارات كرانچار درباره اينكه حق وردي كاريزماي قضاوت اين بازي را نداشت گفت:

 بايد از آقاي كرانچار پرسيد كه اگر حق وردي در شان اين بازي نبود پس چرا در بازي پرسپوليس و شاهين كه در دقيقه 90 براي پرسپوليس پنالتي گرفته مي شود و اين تيم از شكست رهايي مي يابد آقاي حق وردي در شان بازي است؟در همين بازي مقابل ملوان در دقيقه 85 يك پنالتي براي پرسپوليس گرفته مي شود كه در نگاه اول پنالتي بودنش سخت به نظر مي رسد اما به درستي حق وردي پنالتي مي گيرد ولي متاسفانه در طول بازي و به خصوص پايان دو نيمه مورد هتاكي وسيعي هم قرار مي گيرد.
رئيس كميته داوران در پايان گفت: خود آقاي كرانچار اعتراف مي كند به اينكه در پرسپوليس تمام كننده وجود ندارد.پس اين ضعف را نبايد به پاي داوران گذاشت.متاسفانه باشگاه پرسپوليس محسن قهرماني را كه بازي پرسپوليس فولاد را سوت زد قبول ندارد.براي دربي هم كه مسعود مرادي را قبول نداشت.آقاي حق وردي را كه هم قبول ندارد.يكي بگويد وقتي اين باشگاه داوران بين المللي را قبول ندارد چكار بايد كرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)