چهارشنبه 23 بهمن (15:04)

مرجع خبری پرسپولیس : عنایت : اشکالی ندارد اگر بعد از بازی او را بکشند !

مسعود عنایت ، رئیس کمیته داوران درباره دلایل این انتخاب به مرجع خبری گفت:« ما از مدت ها قبل روی سه گزینه ایرانی به اجماع رسیده بودیم و از یک ماه قبل به هیچ کدام از این ها بازی های استقلال و پرسپولیس ندادیم تا حساسیت زا نشوند. در نهایت هم از این جمع ترکی را برگزیدیم چون محسن را مردم به دلیل شجاعت و بی طرفی اش ، قبول دارند.»

این انتخاب درحالی بود که همه فکر می کردند ، سعید مظفری داربی را سوت می زند. عنایت در این باره می گوید:« مظفری هم یکی از اولویت های اصلی مان بود اما دلیلی که باعث شد ترکی را برگزینیم ، تیم کمک های مسابقه بود . کوبل مشهدی را برای بازی انتخاب کرده بودیم ، ترکی را برگزیدیم. او شناخت بیشتری از دو کمک داور بازی یعنی سخندان و کامرانی فر داشت. البته بیش از همه داوران دیگر ما هم در رقابت های مهم بین المللی قضاوت داشته است.»

عنایت با توجه به حساسیت های فوق العاده بازی داربی گفت:« در بازی رفت سعد کمیل پنالتی استقلال را نگرفت و به برهانی کارت زرد هم داد اما کسی به او اعتراض نکرد. اگر در بازی جمعه هم مسئولان تیم ها همین گونه برخورد کنند و جو را متشنج نکنند و بپذیرند که داور هم اشتباه می کند ، هیچ اتفاق بدی نمی افتد. باید مسئولان دو تیم به داور ایرانی فرصت بدهند. اشکالی ندارد که اگر خدای ناکرده بعد از بازی نسبت به داور اعتراض کنند ولی در طول بازی خواهش ما این است که آرامش داشته باشند. حالا اگر بعد از بازی اگر برای توجیه ناکامی به داور بتازند و حتی او را بکشند اتفاقی نمی افتد چون ایمان دارم که داور ایرانی سربلند از زمین خارج می شود.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)