مرجع خبری پرسپولیس : رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال،گفت: چون داور ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال قطعا ايراني است، براي انتخاب و معرفي آن عجله‌اي نداريم.

مسعود عنايت روز شنبه اظهار داشت: با توجه به اينكه داور شهرآورد بزرگ پايتخت از جامعه داوري كشورمان بوده و نيازي نيست كه چند روز قبل از كشور ديگر و با پرواز به ايران بيايد، به همين دليل در انتخاب و اعلام نام وي عجله‌اي نداريم.

وي با اشاره به اينكه تا اين لحظه داور ديدار شهرآورد پايتخت به هيچ عنوان مشخص نشده است،تاكيد كرد: تمام صحبت‌هاي پيرامون اين موضوع صحت ندارد زيرا فردا (يكشنبه ) جلسه‌اي را با اعضاي كميته داوران برگزار كرده و درخصوص انتخاب داور ديدار پرسپوليس و استقلال تصميم‌گيري مي‌كنيم.

رئيس كميته داوران سعيد مظفري زاده را خارج از ليست نامزدهاي قضاوت شهرآورد دانست و افزود: از بين هدايت ممبيني، مسعود مرادي، خداداد افشاريان و محسن تركي يك نفر امر قضاوت را برعهده مي‌گيرد و سعيد مظفري زاده نيز به دليل اينكه در روز بازي شهرآورد خارج از كشور مشغول داوري است در بين گزينه‌هاي ايراني جايي ندارد.

عنايت يادآور شد: بعد از اينكه اعضاي كميته داوران در انتخاب داور به گزينه نهايي رسيدند، آنرا به اطلاع سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال رسانده و در صورت تاييد آنها، تا چند روز ديگر نام داور اين بازي اعلام مي‌شود.

رييس كميته داوران فدراسيون فوتبال همچنين درخصوص بازي روز گذشته پرسپوليس و پيكان و صحنه پنالتي تيم پيكان، يادآور شد: تصميم داور در اعلام ضربه پنالتي به سود تيم پيكان، كاملا درست بوده و مشكلي از اين بابت وجود ندارد.همچنين در يك صحنه كه توپ در محوطه جريمه به دست مدافع پيكان برخورد كرد، داور بازي به درستي دستور به ادامه مسابقه داد كه اين تصميم نيز به دليل فاصله اندك توپ و دست بازيكن ، صحيح بود.

عنايت در پايان اشتباه تيم داوري بازي پيكان و پرسپوليس را متوجه كمك داور دوم دانست و گفت:به نظر مي‌آيد كمك داور دوم در اعلام آفسايد به سود تيم پرسپوليس كمي عجله كرد زيرا، مهاجم پيكان در شرايط آفسايد قرار نداشت و اگر اين صحنه آفسايد اعلام نمي‌شد چه بسا پيكان گل سوم خود را نيز به ثمر مي‌رساند. درصورتي كه همان توپ در برگشت وارد دروازه تيم پيكان شد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)