مرجع خبری پرسپولیس : علی کریمی در خصوص نخستین دیدار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: الهلال جدی ترین رقیب ما است و امیدوارم با دست پر به تهران برگردیم.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ کاپیتان پرسپولیس در خصوص اردوی سرخپوشان در دوحه گفت: اردوی خوبی را در قطر برگزار کردیم و امیدوارم بهترین استفاده را از این اردو داشته باشیم و بتوانیم مقابل الهلال بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

 

کریمی در خصوص شریط این مسابقه افزود: الهلال جدی ترین رقیب ما محسوب می شود و جزو تیم های خوب آسیاست اما ما هم قسم شدیم تا لیگ قهرمانان را جدی بگیریم و انشالله با دست پر به تهران برگردیم. البته کار ما از این جهت سخت است که اولین بازی را در ریاض برگزار می کنیم.

 

کاپیتان دوم پرسپولیس در خصوص استفاده از ماسک در تمرین دیروز سرخپوشان نیز توضیح داد: به خاطر گرد و غبار هوای دوحه ناچار شدم از ماسک استفاده کنم اما استفاده از ماسک مرا اذیت کرد و اگر طوفان شن هم بیاید دیگر از ماسک استفاده نمی کنم.

 

کریمی در خصوص شرایط تیم ملی در بازی های انتخابی جام جهانی نیز گفت: تیم هایی که در رسیدن به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ناکام ماندند ضعیف نبودند بلکه با بدشانسی و قرعه سخت مواجه شدند، فوتبال قابل پیش بینی نیست و باید بدانیم در مرحله بعد حریفانمان قدرتمندتر خواهند بود و باید با آمادگی کامل در مرحله بعدی شرکت کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)