پرسپولیس نیوز : هافبك تيم پرسپوليس گفت:من شناختي از فيرات نداشتم و با او هم كار نكرده بودم كه به سمتش بروم.

ميلاد غريبي درباره شكست پرسپوليس در بازي مقابل سايپا عنوان كرد:به نظرم در كل خوب بازي كرديم.به خصوص در نيمه دوم خيلي خوب بوديم و توانستيم فرصت هاي زيادي را به دست بياوريم.با اين وجود وقتي گل نمي زنيم در فوتبال گل مي خوريم و اين طبيعي است.در كل تيم ما خيلي بهتر بود اما اين برد را به سايپا تبريك مي گويم.

وي درباره اينكه آيا سايپا نسبت به زمان حضورش در اين تيم تغيير مثبتي داشته است يا نه اظهار داشت:سايپا هميشه فوتبال خوب بازي مي كند.در فصل هاي پيش اين تيم بدشانس بود.آنها تيم يكدستي دارند وخوب بازي كردند.فكر مي كنم حضور جواناني مثل:زينال خيري و شهباززاده مي تواند نتايج مثبتي براي اين تيم در ادامه فصل به همراه داشته باشد.

هافبك پرسپوليس درباره اينكه چرا قبل از بازي به سمت نيمكت تيم سابقش نرفت گفت:من شناختي از فيرات نداشتم و با او هم كار نكرده بودم كه به سمتش بروم.با بازيكنان تيم دوست هستيم و با آنها خوش و بش كردم.مردم كرج هم به من لطف كردند و از ته دل دوستشان دارم.خدا را شكر مي كنم از من راضي اند.

غريبي درباره دليل تعويضش در بين دو نيمه اظهار داشت:چون تيم عقب بود كادر فني مي خواست سيستم را تغيير بدهد.مشكلي نبود و دايي هم در بين دو نيمه به من حرف خاصي نزد.

وي افزود:تمام هم پستي هاي من خوب هستند و بازيكنان بزرگي محسوب مي شوندبه هر حال من اطمينان دارم يك روز بازي مي كنم.اين را هم بگويم اگر بازي نكنم مقصر خودم هستم.بايد بيشتر تمرين كنم و خودم را نشان بدهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)