پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: من اگر به پرسپولیس گل هم می‌زدم خوشحالی می‌کردم زیرا هم‌اکنون بازیکن ذوب‌آهن هستم.

میلاد غریبی پس از شکست دو بر یک ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و پرسپولیسی‌ها هم بازی خوبی به نمایش گذاشتند امیدوارم این مسئله برای آنها ادامه داشته باشد و همین‌طور بتوانند به برتری دست یابند و به قهرمانی برسند تا دل هواداران را خوشحال کنند.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم مقابل پرسپولیس به نتیجه تساوی هم برسیم. به هر حال قشنگی فوتبال به همین مسائل است. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم. ما بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم. باید می‌بردیم و به سه امتیاز این بازی احتیاج داشتیم اما در ضد حملات مقابل پرسپولیس گل دریافت کردیم. ما نقص‌های در کار دفاعی داشتیم و پرسپولیس هم توانست از آن استفاده کند.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اینکه پس از گلزنی این تیم به تیم سابقش خوشحالی کرد در حالی که خانزاده به سمت بازیکنان نیامد، تصریح کرد: من هم‌اکنون پیراهن ذوب‌آهن را می‌پوشم اگر خود من هم گلزنی می‌کردم خوشحالی می‌کردم، نمی‌دانم خانزاده چرا نیامد شاید او در خط دفاعی بود. من اگر در پرسپولیس بودم و به سایپا گل می‌زدم، باز هم خوشحالی می‌کردم. فوتبال حرفه‌ای است و من برای تیمم زحمت می‌کشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)