پرسپولیس نیوز : هافبک تیم پرسپولیس گفت: جدایی رویانیان یک شوک به ما بود.

میلاد غریبی درباره اردوی سرخپوشان در رامسر عنوان کرد: خوشبختانه این اردو باعث هماهنگی بین بازیکنان شد. فکر می کنم روندی که پرسپولیس طی می کند یک روند صعودی است و امیدوارم تا شروع لیگ برتر به آمادگی کامل برسیم.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه گفته می شد شماره پیراهنش در این تیم 22 است اما در بازی تدارکاتی روز چهارشنبه مقابل سپیدرود رشت شماره پیراهن وی 18 بود گفت: من از اول فصل که آمدم با مسولان باشگاه قرار بر این گذاشتم که شماره 22 را بپوشم. این بازی چون مسابقه تدارکاتی بود من شماره 18 را پوشیدم و در سایر بازی ها همان شماره 22 را برتن می کنم.

غریبی درباره حضورش در ترکیب ثابت پرسپولیس در بازی های دوستانه و اینکه چقدر امیدوار است در  فصل جدید لیگ برتر این روند را ادامه بدهد اظهار داشت: من تلاشم را انجام می دهم. برایم آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است و سعی می کنم مهره موثری باشم.

وی درباره جدایی محمد رویانیان از پرسپولیس گفت: این خبر یک شوک واقعی به تیم ما بود. ما در گفت و گوهای بازیکنان متوجه این اتفاق شدیم. اول فکر می کردیم مساله واقعیت ندارد اما بعد بحث جدی شد. من که سابقه زیادی در پرسپولیس ندارم اما می دانم رویانیان برای تیم چه زحماتی کشید. می تواتم بگویم کل بازیکنان تیم هم این نگاه را به رویانیان دارند و عاشق او هستند. امیدوارم اجازه بدهند که سردار در پرسپولیس بماند و کارش را انجام بدهد.

غریبی که در بازی برگشت فصل گذشته سایپا مقابل پرسپولیس از ناحیه سر دچار آسیب دیدگی شده بود درباره اینکه آیا آثار آن آسیب دیدگی هنوز در وجودش قرار دارد یا نه گفت: آن روز خیلی بدی برای من بود. وقتی از ناحیه سر مصدوم شدم، تا چند ساعت هیچ چیزی متوجه نبودم. حتی فیلم آن بازی را هم دیگر ندیدم و نمیخواهم ببینم، چون اتفاق تلخی بود. خدا را شکر پس از چند روز همه چیز به حالت اولیه برگشت و الان هم مشکلی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)