پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی اخلاقی دارد که هرکس خوب باشد را به زمین می فرستد.

میلاد غریبی درباره شرایط تیمش اظهار داشت: خداراشکر شرایط خوبی داریم. همه بازیکنان با جان و دل کار می کنند. تمرینات بدنسازی مان تقریبا به پایان رسیده و کارهای سرعتی را آغاز کردیم. یک بازی دوستانه خوب هم مقابل استقلال صنعتی خوزستان انجام دادیم. اکثر نفرات مورد نظر دایی هم جذب شده اند و انشاءالله امسال می توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: بسیار خوشحالم که قاسم دهنوی به پرسپولیس آمد. ما به حضور این بازیکن نیاز داشتیم. بازیکن فوق العاده ای است و امیدوارم بتواند بهترین بازی هایش را به معرض نمایش بگذارد.

هافبک پرسپولیس درباره اینکه نگران نیست نیمکت نشین شود، تاکید کرد: علی دایی اخلاقی دارد که هرکس خوب باشد را به زمین می فرستد. من نگران نیستم و مطمئن هستم اگر خوب تمرین کنم و آمادگی بالایی داشته باشم در ترکیب قرار می گیرم.

غریبی همچنین گفت: هواداران پرسپولیس سال گذشته فصل خوبی را سپری نکردند و از شرایط تیم خسته هستند. باید امسال بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم حداقل یک جام بدست آوریم.

وی در پایان درباره اینکه گفته می شود بازیکنان پرسپولیس بنز و پورشه گرفته اند، افزود: این مسائل صحت ندارد. در پرسپولیس قراردادها مبلغش معقول است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)