مرجع خبری پرسپولیس : نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: پرسپولیس با یک بازی ضعیف هوادارانش را دلشکسته کرد.

حسن غفوری فرد که یکی از تماشاگران بازی پرسپولیس و الهلال بود، در پایان مسابقه اظهار داشت: بازی خیلی ضعیفی را از پرسپولیس مشاهده کردیم. انتظار از این تیم خیلی بیشتر از این‌هاست. پرسپولیس با این همه افتخار و سوابق باید بهتر بازی می‌کرد.

وی ادامه داد: من کارشناس فوتبال نیستم و نمی‌خواهم نظر کارشناسی بدهم اما به نظرم پرسپولیس در حد انتظار ظاهر نشد.

غفوری فرد تصریح کرد: اگرچه پرسپولیس دو برد و دو مساوی داشته و این اولین شکست این تیم بود اما 70 هزار تماشاگرش را امروز دلشکسته به خانه فرستاد.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان و رئیس هیئت مدیره استقلال گفت: شکست پرسپولیس مقابل الهلال برای ورزش ما خیلی بد بود.

احمد رسولی‌نژاد پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: خیلی ناراحتم به خصوص اینکه چشمم در چشم هواداران می‌افتد.

وی ادامه داد: باید همه کمک کنیم این فرصت‌های طلایی از دست نرود. حیف است و باید نتیجه بگیریم و چنین نتایجی برای فوتبال ما خوب نیست. من خیلی ناراحتم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره دیدار فردای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: استقلال باید کار را تمام کند چون باخت و مساوی به درد این تیم نمی‌خورد. فضای خوبی در استقلال حاکم است و مردم همه دعا کنند تا فردا نتیجه بگیرند.

رسولی نژاد با اشاره دوباره به بازی پرسپولیس گفت: همه مردم به خاطر این شکست ناراحتند و برای ورزش ما هم خیلی بد بود.

رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد: با پیروزی استقلال دل مردم شاد خواهد شد. نمی‌دانم چه بگویم امروز نماینده استقلال بودم و وظیفه‌ام بود که به آزادی بیایم اما با ناراحتی ورزشگاه را ترک می‌کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)