مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي تيم فوتبال اميد كشورمان گفت: تصور نمي كنم وقتي تيم اميد در بازي هاي آسيايي بازي مي كند باشگاه پرسپوليس به ‘غلامرضا رضايي’ مهاجم خود نيازي داشته باشد.


غلامحسين پيرواني اظهار داشت: از همان ابتدا اعلام كرده بوديم كه به غلامرضا رضايي براي حضور در بازي هاي گوانگجو نياز داريم. متاسفانه رضايي در اردوي آماده سازي پرسپوليس مصدوم شد و نتوانستيم از وي در بازي هاي تداركاتي استفاده كنيم.

 

وي با اشاره به حضور محمدرضا خلعتبري در تيم اميد ادامه داد: پس از مصدوميت رضايي، از خلعتبري در بازي مقابل آفريقا استفاده كرديم اما به خاطر حضور تيم ذوب آهن در فينال ليگ قهرمانان آسيا استفاده از اين بازيكن نيز تا حدودي غير ممكن شد.

 

سرمربي تيم فوتبال اميد يادآور شد: در صحبتي كه با علي كفاشيان رييس فدراسيون فوتبال داشتم به وي متذكر شدم كه ارجحيت بازيكنان حضورشان در تيم باشگاهي است و نمي خواهم با حضور اين بازيكن در تركيب تيم اميد، باشگاه ذوب آهن متضرر شود.

پيرواني تاكيد كرد: پيشنهاد فدراسيون فوتبال اين بود كه خلعتبري پس از پايان فينال ليگ قهرمانان آسيا به گوانگجو بيايد و تيم اميد را همراهي كند. به نظرم اين كار صحيح نيست و به همين خاطر به دنبال مهيا كردن شرايط براي به خدمت گرفتن غلامرضا رضايي هستيم.

 

وي با تاكيد بر اينكه رضايي شاگرد سابقش است ،افزود : من نمي خواهم با باشگاه پرسپوليس وارد دعوا شوم و از فدراسيون خواستم تا با مذاكره با اين باشگاه، مقدمات حضور رضايي در تيم اميد را آماده كند. علي دايي خود بازيكن بزرگي بوده است و تصور مي كنم براي حضور رضايي در تيم اميد مشكلي ندارد.

 

پيرواني در مورد صحبت هاي سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس كه گفته بود دايي صد در صد مخالف حضور رضايي در تيم اميد است، گفت: در جريان اين صحبت ها نيستم و نمي خواهم در آستانه بازي هاي آسيايي وارد حاشيه شوم. زماني كه تيم اميد در گوانگجو بازي مي كند ، تيم پرسپوليس به رضايي نيازي ندارد و به همين دليل مي توانيم از اين بازيكن استفاده كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سئوال كه اگر باشگاه پرسپوليس به رضايي اجازه حضور در تيم اميد را ندهد، چه بازيكني را به تيم دعوت مي كند؟ تاكيد كرد: نام بازيكن ديگري را رد نكرده ايم و به احتمال زياد با همان دو سهميه بزرگسالان كه سيد مهدي رحمتي و سيد جلال حسيني هستند كارمان را آغاز خواهيم كرد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)