مرجع خبری پرسپولیس : تساوى پرسپوليس درتبريز در شرايطى رقم خورد كه شايد خيلى ها غيبت مهره تاثيرگذارى چون غلامرضا رضايى را در اين نتيجه موثر مى دانستند و بر اين باور بودند اگر غلامرضا در اين ديدار حضور داشت، شايد نتيجه اى بهتر از تساوى براى سرخ پوشان رقم مى خورد و پرسپوليس با پيروزى تبريز را به مقصد تهران ترك مى كرد.

گفت وگو با اين بازيكن را بخوانيد:


• اول از بازى با شهردارى برايمان مى گويى؟
– واقعاً حيف شد! ما مستحق كمتر از ۳ امتياز اين بازى نبوديم و پيروزى حق ما بود اما داستان بازى با پاس، اينبار هم درست در آخرين دقيقه تكرار شد تا ۲ امتيازى را كه حق ما بود، از دست بدهيم و به نظر من شهردارى بايد خيلى خوشحال باشد كه در ثانيه هاى پايانى از شكست فرار كرد.

 

• فكر نمى كنى پرسپوليس در اين ديدار مى توانست بهتر از اين عمل كند؟

 

– ببينيد بازى هاى ما همه سخت و مشكل هستند. به خصوص بازيهاى خارج از خانه مان. به هرحال بچه ها در اين بازى تمام تلاش خود را كردند و مردانه جنگيدند و اگر بازى مساوى تمام شد بايد به حساب بدشانسى پرسپوليس دانست. چيزى نمانده بود هر ۳ امتياز را بگيريم آن وقت ديگر اين حرف و حديث ها نبود.

 

• اين نتيجه در حالى رقم خورد كه گلزن اول پرسپوليس يعنى تو، مصدوم بودى. اين موضوع را تا چه حد در اين نتيجه موثر مى دانى؟
– من خودم خيلى دوست داشتم در اين ديدار، شرايط بازى را داشتم و براى برد پرسپوليس تلاش مى كردم اما از حق نگذريم همه بچه ها و نفراتى كه در زمين بودند يا حتى نيمكت نشينان تلاش خود را كردند و مردانه جنگيدند. شايد اگر من هم بودم اين نتيجه رقم مى خورد. در اين بازى همه تلاش كردند اما متاسفانه تيم بدشانسى آورد. اين را بايد به حساب بدشانسى ما و اقبال بلند شهردارى نوشت.

 

• ۳ بازى متوالى است كه پرسپوليس رنگ برد و پيروزى را نديده ؛ اين مساله نگران كننده نيست؟
– البته قبول دارم ۳ تساوى براى پرسپوليس نتايج قابل قبولى نيست اما اين مساله نبايد نااميدمان كند. به هرحال فراز و نشيب همه تيمها طبيعى است. ان شاء ا… با يك همت ويژه و تلاش مضاعف تلاش مى كنيم جبران مافات كرده و با بردهاى متوالى اثر منفى اين ۳ تساوى ملال آور را از بين ببريم.

 

• پرسپوليس با اين نتايج، به نوعى دعوت براى صدرنشينى را هم پس زد؟
– متاسفانه فرصت خوبى بود كه با برد فاصله مان را با رقبا از بين برده و صدر را به دست آوريم اما جاى نگرانى نيست
ان شاء الله جبران مى كنيم. هنوز فرصت براى جبران وجود دارد و براى پرسپوليس كه هدفى جز قهرمانى وجود ندارد، صدرنشينى آرزو و هدف محالى نيست. به اميد خدا در بازيهاى بعدى و كسب پيروزيهاى متوالى هم صدر را مى گيريم و هم جايگاهمان را در آن تثبيت مى كنيم.

 

• از آخرين شرايط و وضعيت مصدوميتت صحبت مى كنى؟
– متاسفانه خيلى بدشانسى آوردم! فعلاً كه هنوز پاى مصدومم درد دارد و تا درد آن قطع نشده نمى توانم تمرين كنم. حتى حاضر بودم در چنين شرايطى هم كنار تيم باشم اما دكترها گفتند حتى اگر به زور آمپول بخواهى بازى كنى، ممكن است با ساده ترين حركت و كمترين فشار، مصدوميتت تشديد شود.

 

• دكتر چه برنامه هايى را برايت تجويز كرد؟
– فعلاً كه روزى يك جلسه فيزيوتراپى مى كنم و زير نظر دكتر اين برنامه را به صورت منظم اجرا مى كنم و هر روز هم آب درمانى و استخر را در برنامه دارم. فعلاً تا زمان افتادن درد بايد فيزيوتراپى كنم. بقيه اش با خداست.

 

• با اين تفاسير حضورت در تيم ملى اميد و بزرگسالان هم نامشخص است؟
– البته براى تيم ملى اميد هنوز فرصت وجود دارد و شايد تا زمان شروع كار، خوب شدم. در مورد تيم ملى بزرگسالان هم دوشنبه به كمپ مى روم تا در روز معارفه حاضر شوم و وضعيتم را براى دكتر تيم ملى و افشين قطبى تشريح كنم. البته بعيد مى دانم در اين اردو و بازيهاى غرب آسيا شانسى براى همراهى تيم ملى داشته باشم.

 

• به عنوان سوال آخر، فكر مى كنى پرسپوليس دوباره بتواند به روزهاى آفتابى اش باز گردد؟
– چرا كه نه، همه ما از اين وضعيت و چنين شرايطى كه در ۳ هفته اخير ۶ امتياز مهم را از دست داده ايم ناراحت هستيم. به خصوص ۲ تساوى آخرى كه در ثانيه هاى پايانى برايمان رقم خورد. به هر حال مطمئن باشيد اين وضعيت موقتى است و تعطيلات دوباره ليگ فرصت خوبى است با بازبينى عملكردمان و برطرف كردن نقاط ضعف و تقويت نقاط قوتمان اين روزهاى تلخ را از خاطره ها پاك كنيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)