كارى مى كنم كه نشان دهد لياقت شماره ۱۰ پرسپوليس را دارم

مرجع خبری پرسپولیس : اولين بازى با پيراهن پرسپوليس براى غلامرضا رضايى خاطره انگيز و با شكوه بود.
او توانست براى سرخپوشان مقابل تراكتورسازى تبريز گل بزند تا پرسپوليس به پيروزى برسد و اميدوار به بازيهاى آينده اش باشد تا به اهدافى كه دارد، دست يابد.


• اولين بازى ليگ را با پيروزى پشت سر گذاشتيد. در رابطه با بازى مقابل تراكتورسازى صحبت مى كنى؟ – بازى سختى بود اما هدف ما پيروزى در اين ديدار بود چون هميشه اولين بازى خيلى مهم است و اگر ببرى، تيم اعتماد به نفس و شخصيت بالايى پيدا مى كند.
ما موقعيت هاى زيادى داشتيم اما يك گل زديم و برديم. تراكتورسازى تيم خوبى است و بردن اين تيم راحت نيست. اين ۳ امتياز براى ما خيلى مهم و با ارزش بود.

 

• اولين بازى با پيراهن پرسپوليس براى تو چطور بود؟
– خوب بود. خودم خيلى دوست داشتم براى پرسپوليس بازى كنم. با توجه به اينكه هنوز صددرصد به شرايط خوب نرسيده ايم، بازى خوبى بود. يكى دو هفته ديگر زمان مى برد تا صددرصد آماده شويم و با بازيهاى خوبمان كارى كنيم تا هواداران بيشترى به استاديوم بيايند.

 

• اولين گل براى پرسپوليس چه طعمى داشت؟
– خيلى شيرين بود و وقتى خوشحالى ام بيشتر شد كه خوشحالى  هواداران را ديدم. شاد كردن دل هواداران خيلى لذت بخش است. به هرحال بازى اول و روز عيد بود و شيرينى آن چند برابر بود.

 

• مى دانى پوشيدن شماره ۱۰ پرسپوليس چه مسئوليت سنگينى دارد؟
– (خنده) بله، خوب مى دانم كه چقدر سنگين است چون قبل از من اين پيراهن بر تن بازيكنان بزرگى بوده است اما كارى مى كنم كه نشان دهم لياقت پوشيدن اين پيراهن را دارم.

 

• در مورد حواشى استاديوم چه صحبتى دارى؟
– از اول بازى و از لحظه اى كه از اتوبوس پياده شديم، هواداران تراكتور با بطرى آب و آبميوه به سر و صورت ما مى زدند. دائم با اشياء مختلف ما را مى زدند و وقتى مى رفتم كرنر بزنم هم مرا مى زدند و فحاشى هم مى كردند كه كار خيلى زشتى بود.
يكى از نشانه هاى هوادار خوب اين است كه شخصيت داشته باشد. ما انتظار بيشترى از هواداران تراكتور داشتيم و انشاء الله كه بهتر شوند.

 

• وظيفه فدراسيون در قبال اين اتفاقات چيست؟
– خود فدراسيون يك سرى برنامه ها دارد. اين روزها فدراسيون سر كوچكترين مسائل گير مى دهد و محروم مى كند. حتماً براى اين مسائل هم برنامه دارد و برخورد مى كند. به هرحال حركت خيلى زشت و زننده اى بود و نبايد به سادگى از كنار آن رد شد. اگر خداى ناكرده براى كسى اتفاقى مى افتاد، چه كسى جوابگو بود. شيث رضايى ساكش را روى سرش گرفته بود تا بطرى ها به او نخورد و روى پله ها ليز خورد. اگر اتفاقى مى افتاد، چه كسى جوابگو بود.

 

• به نظر تو چرا چنين اتفاقاتى در استاديوم ها مى افتد؟
– ما كه نه حرفى زده بوديم و نه هنوز بازى شروع شده بود كه اين كارها را كردند. واقعاً نمى دانم دليلش چه بود.


• بازى بعدى شما مقابل صباى قم در خانه حريف است. در مورد اين بازى چه صحبتى دارى؟
– صبا را كاملاً مى شناسيم اما امسال خيلى از بازيكنان آنها عوض شده اند. صبا هميشه هم بازيكنان خوبى داشته و هم تيم خوبى است اما امسال هدفهاى بزرگى داريم و تلاش مى كنيم كه با ۳ امتياز از قم برگرديم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)