مرجع خبری پرسپولیس :  غلامرضا رضايى شماره ۱۰ جديد سرخپوشان هم برنامه خاصى را براى امسال خود در ذهن مى گذراند. او جدا از بحث پرسپوليس ، حالا با مسئوليت دوچندانى در تيم ملى مواجه است.

صحبتهاى او را بخوانيد تا متوجه شويد مرد شماره ۱۰ پرسپوليس چه حرفهايى را با ما درميان گذاشت. او قبل از سفر به آلمان پاسخگوى سؤالات ما بود.


• از برنامه سفر و اردوى آلمان برايمان بگو؟
– بعد از اردوى پربار و خوبى كه در اردبيل داشتيم كه طى آن توانستيم برنامه اى مدنظر كادرفنى را به خوبى انجام دهيم، اين برنامه را داشتيم. برنامه اى كه به اعتقاد من آمادگى مان را براى رسيدن به وضعيت ايده آل كامل مى كند. در اين اردو قرار است جدا از برنامه هاى بدنسازى، كارهاى تاكتيكى مان را هم دنبال كنيم و پيش بينى مى كنم اردوى موفقى را برگزار كنيم.


•با توجه به اينكه جزو نفرات جديد و تازه وارد هستى، شرايط و جو تيم را چطور مى بينى؟
– خوشبختانه تيم و بچه ها يكدل ويك هدف هستند. جدا از اينكه با هم رقيب هستيم، رفاقت خوبى در تيم حكمفرماست. مسأله اى كه به ما كمك مى كند دوران سخت بدنسازى را با موفقيت پشت سر بگذاريم و بتوانيم به مرز آمادگى روحى و روانى هم برسيم. اين رفاقت ها مى تواند فاكتور مهم و اساسى در موفقيت تيم در فصل آينده براى پرسپوليس باشد.

 


•از فشار تمرينات و سنگينى آن خسته نشد ه ايد؟
– آن طور كه فكر مى كنيد، نه اما اگر هم خسته شويم بايد تحمل كنيم و فشار بالاى تمرينات به نفع خودمان است، اينطورى بدن مان و روحيه مان براى پشت سر گذاشتن يك فصل پركار آماده تر مى شود. اين شرايط فقط مال پرسپوليس نيست، تيمهاى ديگر هم وضعيتى مشابه ما دارند. خلاصه اينكه اگر قهرمانى را مى خواهيم بايد سختى بكشيم و گرنه هيچ كس نيست كه قهرمانى را بدون تلاش به دست آورد.


•با توجه به شرايط فعلى، پيش بينى ات از آينده چيست؟
– مطمئن باشيد همه ما همدل هستيم كه جز موفقيت و قهرمانى در پايان فصل، نتيجه اى نگيريم البته بازهم يادآورى مى كنم كه كارمان سخت است و بايد تلاش مان را دوچندان كنيم اما به نظر من گام هاى اول خيلى مهم است. اگر به اميد خدا بتوانيم كارمان را قدرت و با نتايجى خوب شروع كنيم، هيچ تيمى نمى تواند جلودار پرسپوليس على دايى باشد. تيمى كه از هر لحاظ تأمين شده تا در هر ۳ جام مدعى شود.


•تداخل برنامه تيم ملى و اردو هاى باشگاهى در كارتان تأثير منفى نمى گذارد؟

– ا ن شاء الله كه اين مسأله حداقل باشد. به هرحال ما در شرايط ويژه اى هستيم. هم تيم ملى نيازمند شروعى دوباره است و هم باشگاه ها دوران مهمى را پشت سرمى گذارند. در هر صورت اميدوارم برنامه ريزى ها به گونه اى باشد كه هم باشگاه هايى مثل پرسپوليس كه ملى پوشان زيادى دارد، بتواند از ياران ملى پوش خود در فصل بدنسازى و مرور كارهاى تاكتيكى استفاده كند و هم تيم ملى از حالا استارت خوبى براى جام ملتها داشته باشد.


• در مورد شايعه اى كه اين روزها به گوش مى رسد، صحبت مى كنى؟
– چه شايعه اى؟!


• اينكه مى گويند غلامرضا رضايى مصدوم است؟
– نه ، اصلاً اينطور نيست. من اين مسأله را به شدت تكذيب مى كنم. فصل قبل
تا آخرين بازى فولاد در تركيب اصلى اين تيم بازى كردم و هيچ مشكلى هم نداشتم حالا هم از روز اول تمرينات پرسپوليس بدون هيچ غيبتى يا مشكل، تمرين كردم. نمى دانم اين شايعات از كجا از آب مى خورند!


• اگر صحبت خاصى باقى مانده، مى شنويم؟
– پرسپوليس و تيم ملى هر ۲ امسال شرايط خاصى دارند و بايد همه دست به دست هم دهيم تا هر ۲ تيم را به روزهاى اوجش بازگردانيم. اميدواريم سال فوتبالى كه پيش روى ماست، سالى توأم با موفقيت براى تيم ملى وپرسپوليس باشد تا در مجموع فوتبال ما به روزهاى طلايى اش در سطح آسيا باز گردد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)