مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضايي در تمرينات تيم ملي نشان داده است كه يكي از آماده‌ترين بازيكنان تيم به حساب مي‌آيد و او در بازي‌هاي دست گرمي هر وقت كه صاحب توپ شد براي مدافعان تيم حريف خطرساز بود.

 

*تمرين تيم ملي چطور بود؟
تمرين خوبي داشتيم و فكر نمي‌كنم مشكلي وجود داشت. ما سه جلسه تمرين را انجام داديم كه تمرينات بيشتر تاكتيكي و ريكاوري بود و در اردوي تيم ملي فشار زيادي به بازيكنان نيامد.

 

*تفاوت دعوت شدن به تيم ملي پس از آمدن به پرسپوليس با ساير دفعات چيست؟
من هميشه براي تيم ملي انگيزه دارم و تلاش مي‌كنم. به هر حال من اكنون بازيكن تيم ملي هستم و تماشاگران پرسپوليس نگاه ويژه‌اي به من دارند، من از بازي در پرسپوليس لذت مي‌برم و خوشحالم كه نماينده پرسپوليس در تيم ملي هستم. به نظرم با آمدن به پرسپوليس كارم در تيم ملي سخت‌تر شده زيرا بايد نماينده شايسته‌اي براي پرسپوليس باشم.

 

*نظرت درباره بازي با ارمنستان چيست؟
ارمنستان يك تيم اروپايي است و آنطور كه گفته شده با تيم‌هاي پرتغال و اسپانيا بازي كرده است. فكر مي‌كنم براي تيم ملي اين بازي مفيد باشد و براي كادرفني تيم ملي بازي تداركاتي براي هماهنگي بيشتر بازيكنان است و اميدوارم بتوانيم اين هماهنگي را به دست بياوريم و با برد از ايروان به تهران بيايم.

 

*پس از سه روز بايد براي پرسپوليس بازي كني، با خستگي مواجه نمي‌شويد؟
به هر حال بايد اين شرايط را تحمل كنم و براي تيم ملي و پرسپوليس تمام تلاشم را خواهم كرد.

 

*در بازي با ارمنستان فيكس خواهي بود. اين مسأله چقدر برايت مهم است؟
خيلي برايم مهم است و اگر در تركيب تيم ملي باشم همه تلاشم را مي‌كنم تا بازي خوبي براي تيم ملي انجام دهم. من تلاش مي‌كنم تا نظرم مربيان تيم ملي را جلب كنم.

 

*نظرت درباره بازي با نفت آبادان چيست؟
ما سه امتياز بسيار خوبي را در بازي با سايپا به دست آورديم و بايد در آبادان هم برنده از زمين بيرون بياييم. به هر حال اكنون نفت صدرنشين ليگ است و ما بازي سختي را در آبادان داريم. اين تيم سه بازي گذشته خود را برده و در بازي خانگي به دنبال سه امتياز ديگر است كه ما همان سه امتياز را مي‌خواهيم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)