مرجع خبری پرسپولیس هافبک ریز نقش پرسپولیس 26 سالگی را پشت سر گذاشت و وارد 27 سالگی شد. گفت و گو با غلامرضا رضایی را در سالگرد تولدش بخوانید:

 

* من خودم هم نمی دانم شمع تولد 26 را فوت کنم یا 27، شما بنویسد 26! امروز خوشحالم و مثل همه انسان ها آرزوهایم را مرور می کنم که به کدام یک رسیدم و به کدامشان نرسیدم.

 

* از همان روزی که فوتبال را شروع کردم مربیان و همبازیانم می گفتند که از سایرین جلو هستم و آینده خوبی را برایم پیش بینی می کردند. فکر نمی کردم به این درجه برسم اما می دانستم آینده روشنی خواهم داشت و به خودم اطمینان داشتم.

 

* خانواده ام همیشه حامی من بودند. به واسطه اینکه علیرضا برادر بزرگترم هم فوتبالیست بود، این رشته در خانواده ما طرفدار داشت! البته علیرضا به خاطر انتخاب های بدی که داشت به حقش در فوتبال نرسید.

 

* سومین پسر خانواده هستم و یک برادر بزرگتر به جز علیرضا هم دارم که فوتبال را به طور جدی دنبال نکرد.

 

* خدا را شکر در این سال ها به هرچه می خواستم رسیدم. مهم این بود که از تلاش هایم به نتیجه لازم برسم و باعث افتخار خانواده ام بشوم و آن ها را سربلند کنم.

 

* بیشتر از خانواده هدیه تولد می گیرم. کمتر پیش آمده از کس دیگری کادوی تولد بگیرم.

 

* هنوز تصمیمی برای ازدواج ندارم. اهدافی دارم که تا به آن ها نرسم ازدواج نمی کنم.

 

* پرسپولیس امسال نسبت به سال گذشته وضعیت به مراتب بهتری دارد و قطعا پرسپولیس واقعی را امسال همگان خواهند دید.

 

* گل زدن برای من مهم نیست، مهم این است که پرسپولیس برنده شود و به هدفمان که قهرمانی لیگ برتر است برسیم.

 

* شایعه اختلاف من و مهرداد اولادی صحت ندارد. بعضی ها قصد ایجاد حاشیه بین بازیکنان را دارند. مهرداد اولادی یک مهاجم طراز اول و یک جوان با تجربه است و من هم به سطحی رسیدم که اسیر این حاشیه ها نمی شوم. مطمئن باشید من و مهرداد آلوده این حاشیه ها نمی شویم.

 

* با گلزنی مقابل شاهین هواداران را خوشحال می کنم و تولدم را جشن می گیرم. مثل فصل قبل که روز تولدم به سایپا گل زدم. هواداران دعا کنند، من هم یک گل زیبا به آن ها هدیه می دهم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)