مرجع خبری پرسپولیس : غلامرضا رضایی می گوید این برد کمک بزرگی به تیم پرسپولیس بود تا از بحران خارج شود.

 

غلامرضا رضایی در پایان بازی تیمش با نفت که با پیروزی آنها همراه شد گفت: راستش این برد خیلی برای مان حیاتی بود و حتما باید بدستش می آوردیم. با این نتیجه کمی جو آرام می شود و می توانیم بهتر مسیر را ادامه بدهیم.

 

وی درباره اینکه هنوز پایش به گل باز نشده هم گفت: راستش موقعیتی نداشتم و توپی در اختیارم نبود که بتوانم گل بزنم. فعلا که شانس با من یار نبوده اما هنوز فرصت زیادی برای گلزنی دارم. البته مهم این است که امروز با جواد ، زوج خوبی بودیم. یک مقدار با من فشرده بازی می کردند و این موقعیت برای جواد ساخت تا راحت گل بزند. از این اتفاق خیلی خوشحالم. قبل از بازی ، جواد می گفت غلام تو امروز گل می زنی و من با خنده گفتم فکر نمی کنم. مهمتر از گل زدن ، نتیجه گرفتن تیم بود که این بار یک نتیجه خوب گرفتیم. حالا در بازی های بعدی نوبت گل زدن من هم می رسد.

 

رضایی درباره صحنه ای که به علی عسگر هم اعتراض کرد گفت:چیز خاصی نبود. چون فاصله ام از حمید زیاد بود مجبور بودم بلند حرف بزنم.او در صحنه ای فیرپلی انجام داد که خود نفتی ها این کار را نکردند.

 

آنها وقتی توپ را در اختیار داشتند ، بازی را به جریان انداختند و برای بازیکن تیم شان فیرپلی نکردند اما حمید وقتی توپ افتاد دست ما ، این کار را انجام داد ، برای همین بود که گفتم چرا توپ را بیرون زدی؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)