مرجع خبری پرسپولیس : فقط بازیکنان از عقب‌افتادگی فوتبال ایران ضرر می‌کنند.


مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد حذف تیم ملی از جام ملتهای آسیا ضربه بزرگی به فوتبال کشورمان زده و باعث عقب‌افتادگی آن خواهد شد.

 

“غلامرضا رضایی” اظهارداشت: شرایط تیم ملی در جام ملتها خوب بود اما در دور دوم قرعه سختی به ما خورد و با بدشانسی به قویترین تیم آسیا خوردیم.

 

وی ادامه داد: معمولا در چنین مسابقاتی تیمهایی که به عنوان تیم اول صعود می‌کنند شرایط بهتری پیدا می‌کنند اما ایران به سخت‌ترین قرعه ممکن خورد.

 

 

فکر می‌کنم اگر به عنوان تیم دوم صعود می‌کردیم و مقابل استرالیا بازی می‌کردیم شرایطمان بهتر می‌شد به هر حال استرالیا از کره و ژاپن ضعیف‌تر است و راحت می‌توانستیم این تیم را شکست دهیم.

 

رضایی درباره شرایط دیدار ایران و کره جنوبی گفت: بازیکنان زحمت زیادی برای پیروزی در این بازی کشیدند. در نیمه اول از گل خوردن می‌ترسیدیم و با استرس بازی کردیم اما در نیمه دوم شرایط بهتر شد. شاید کره جنوبی شرایط بازی را در دست داشت اما موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ ما ایجاد نکرد و فقط به فکر اداره کردن بازی بود. 2 تیم فوتبال یکسانی را به نمایش گذاشتند تا در نهایت آنها روی تک موقعیت به گل رسیدند.

وی افزود: به انتقاداتی که این روزها از افشین قطبی می‌شود کاری ندارم. من بازیکن هستم و وظیفه‌ام این بود آنچه از من خواسته می‌شود را در زمین پیاده کنم. با حذف از جام ملتهای آسیا فوتبال ایران 10 سال عقب افتاد. تنها کسانی هم که از این عقب‌افتادگی ضرر می‌کنند بازیکنان هستند. اگر در جام ملتها قهرمان می‌شدیم و یا به جام جهانی صعود می‌کردیم چند بازیکن لژیونر می‌شوند و همین موضوع به پیشرفت فوتبالمان کمک می‌کرد اما متأسفانه حالا باید به فکر عقب‌افتادگی فوتبال باشیم.

رضایی با انتقاد از مطبوعات ادامه داد: از وقتی ملی‌پوش شده‌ام به چشم خودم دیدم که مطبوعات فقط به فکر کوبیدن تیم ملی بودند. انگار همه دست به دست هم دادند تا فوتبال ما نابود شود که حالا هم این اتفاق افتاده است. مثلا الان در حالی بحث کم‌کاری نکونام و شجاعی را مطرح می‌کنند که اصلا چنین چیزی صحت نداشته است. هیچ بازیکنی اهل کم‌کاری نیست زیرا اول از همه خودش ضرر می‌کند.

وی در پایان گفت: از کادر فنی تیم پرسپولیس اجازه گرفته‌ام چند روز استراحت کنم. بعد از اینکه تیم به تهران بیاید به جمع پرسپولیسیها ملحق می‌شوم و تمریناتم را آغاز می‌کنم.


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)