خبرگزاری پرسپولیس : غلامرضا رضایی می‌گوید پرسپولیس امسال هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی مدعی است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی سه بر دوی تیمش برابر ذوب آهن، اظهار کرد: واقعا برد شیرینی بود. ما در دقایق اولیه بازی غافلگیر شدیم و خیلی زود دو گل عقب افتادیم، اما با انگیزه بیشتر و صبر و حوصله‌ای که به خرج دادیم به بازی برگشتیم و در نهایت به سه امتیاز رسیدیم.

وی درباره بازگشت خود به ترکیب پرسپولیس پس از طی دوران محرومیت گفت: فکر می‌کنم عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشتم. بعد از مدت‌ها برای تیمم بازی کردم و 70 دقیقه جنگیدم. البته از نظر بدنی مشکلی نداشتم و می توانستم 90 دقیقه کامل هم در زمین باشم.

رضایی درباره ترافیک سنگین خط حمله پرسپولیس در این فصل گفت: با حضور شش مهاجم در تیم قرار گرفتن در ترکیب سخت است. اما از زمانی که به پرسپولیس آمدم همیشه برای حضور در ترکیب ثابت جنگیده‌ام و از رقابت نمی‌ترسم. اگر رقابت سالم باشد به نفع همه بازیکنان است. من بعد از مصدومیتم طبیعی بود که جایم را در تیم از دست بدهم، اما آنقدر در تمرین‌ها خوب کار کردم که جایم را گرفتم. الان هم شرایط خیلی خوبی دارم.

مهاجم پرسپولیس درباره رابطه مانوئل ژوزه با بازیکنان این تیم گفت: وقتی در ابتدای فصل او به تیم ما آمد هم گفته بودند او بد اخلاق است، اما این طور نبود. به نظر من ژوزه به خوبی از همه بازیکنان استفاده می‌کند و حتی به ایمون زاید هم به اندازه کافی میدان داد. الان هم رابطه خوبی با مربیان داریم و این به موفقیت ما کمک می‌کند.

غلامرضا رضایی در ادامه با بیان این که سعی می‌کنم جایگاه خود را در ترکیب ثابت تیم ملی پس بگیرم، گفت: متاسفانه بد موقع مصدوم شدم و هم از بازی‌های پرسپولیس و هم تیم ملی جا ماندم. بعد از باخت به ازبکستان شرایط تیم ملی خیلی سخت شده و همه باید کمک کنیم تا در سه بازی بعد موفق باشیم. البته هنوز 9 امتیاز باقی مانده و اگر پشت هم باشیم خیلی راحت می‌توانیم به جام جهانی صعود کنیم. من هم تلاش می‌کنم خودم را دوباره به کادر فنی تیم ملی اثبات کنم، چرا که قبل از مصدومیتم همیشه در اردوهای تیم ملی حضور داشتم.

وی همچنین درباره تقابل پرسپولیس با ملوان در هفته‌های پیش‌رو گفت: ملوان تیم خوبی است که امسال هم نتایج خوبی گرفته است. اگر در لیگ این تیم را ببریم در جام حذفی هم کارمان راحت‌تر خواهد بود، چرا که باید در آزادی بازی کنیم. ما الان در لیگ هم فاصله چندانی با صدر جدول نداریم و می‌توانیم با دو، سه برد دیگر به جمع بالانشینان برسیم. شک نکنید که پرسپولیس هم در لیگ و هم در جام حذفی مدعی خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)