پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان پرسپولیس،گفت:علی دایی به عنوان سرمربی تیم درخصوص گلر اول تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

بهزاد غلامپور كه از سوی علی دایی به عنوان مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس تهران انتخاب شده است امروز چهارشنبه،گفت:روز گذشته نخستین تمرین تیم برگزار شد كه بسیار خوب بود و هواداران استقبال خوبی انجام دادند.
وی ادامه داد:در این تمرین بازیكنان زیادی غایب بودند كه امیدوارم با گذشت زمان اكثر بازیكنان در تمرینات حاضر شوند و با نفرات كامل تمرینات خود را برگزار كنیم.
مربی دروازه بانان پرسپولیس در خصوص وضعیت دروازه بانان این تیم به ویژه ادامه همكاری با نیلسون به عنوان گلر اول، گفت: رضا محمدی با پرسپولیس قرارداد دارد و در تمرین تیم نیز حاضر شد اما در خصوص نیلسون و انتخاب گلر اول علی دایی به عنوان سرمربی تصمیم گیرنده است.
وی در رابطه با مذاكره با سید مهدی رحمتی، رحمان احمدی و وحید طالب لو اظهار بی اطلاعی كرد.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا برخورد هواداران پرسپولیس با او به عنوان یك استقلالی خوب بود، تصریح كرد: هواداران پرسپولیس با من و سایر اعضای كادرفنی برخورد بسیار خوبی داشتند و از آنها تشكر می كنم.
غلامپور اظهار داشت: امیدوارم بتوانم در طول مدت حضور در پرسپولیس برای این تیم مفید باشم و آماده ام در این تیم كار های تاثیر گذار انجام دهیم.
وی در پاسخ به این سئوال كه آیا حضور در تمرین پرسپولیس به عنوان یك استقلالی با پیراهن آبی سخت نبود،گفت: هر جا دایی بخواهد با او خواهم رفت و با او آمدم به پرسپولیس تا مفید باشم.
مربی دروازه بان های پرسپولیس در خصوص اینكه آیا در این تیم هم باید منتظر خوشحالی های عجیب او پس از گل ها باشیم، اظهار داشت:باید منتظر آینده و شروع مسابقات باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)