پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: من وظیفه‌ام کمک به علی دایی در پرسپولیس است و از همینجا از همه مشوقین هواداران رویانیان و شیرینی بابت حمایت چند روز گذشته‌شان سپاسگزارم.

بهزاد غلامپور در خصوص اتفاقات اخیر اظهار داشت: متأسفانه اتفاقاتی تلخ در روزی که پیروزی شیرینی مقابل ذوب ‌آهن کسب کردیم برای من افتاد. همه به خصوص دایی می‌دانند من همیشه به باشگاهی که در آن کار می‌کنم تعصب کاری دارم.

وی افزود: اما متأسفانه برخی‌ها در بازی با ذوب‌آهن به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کردند ولی باید همینجا از رویانیان هواداران مشوقین و شیرینی، سرپرست پرسپولیس تشکر کنم که پس از آن ماجرا از من حمایت خود را اعلام کردند. مطمئن باشید من هم تا روزی که با دایی کنار پرسپولیس هستم با تمام وجودم برای این تیم کار می‌کنم.

غلامپور در مورد اظهارات علیرضا حقیقی گفت: حقیقی یکی از شاگردان خوب من بود و بازیکن آینده‌داری است. مطمئنم حقیقی با تلاش و کوشش بیشتر، شایستگی و لیاقت حضور در جام جهانی را دارد. او دروازه‌بانی با پتانسیل بالا است و همین که مصاحبه امروز او را دیدم که حرمت مربیان خود، مخصوصاً علی دایی را آنطور نگه داشت به او آفرین می‌گویم.

وی افزود: باید تشکری ویژه‌ای از علی دایی بکنم. او را مثل برادرم دوست دارم. حمایت دایی از من به نظرم در فوتبالی که در آن کمی دوستی‌ها و برخی مسائل از بین رفته ارزش بزرگی داشت. به همین خاطر مطمئن باشید با تمام وجودم برای تیم دایی و هوادارانش تلاش می‌کنم تا انشالله دروازه‌‌بان‌های پرسپولیس مثل نیم ‌فصل اول روزهای خوبی را داشته باشند. البته من کاری برای دروازه‌بان‌ها انجام ندادم و فقط به وظیفه‌ام به باشگاهی عمل کردم که با آن قرارداد امضاء کردم. امیدوار هستم که بتوانم تا انتهای فصل یک جام را برای پرسپولیس بیاوریم. با حمایت از دایی هرگز این خواسته دور از دسترس نیست چون دایی همیشه اراده‌ای داشته که به خواسته‌های خودش با بار فنی بالا رسیده همانطور که آقای گل جهان شد و در تیم‌های بزرگ جهان حضور پیدا کرد و در امر مربیگری نیز جزء بهترین‌ها است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)