پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتماد‌به‌نفس داوری در دیدار مقابل تایلند مثال زدنی و قابل تقدیر بود.

بهزاد غلامپور ابتدا درخصوص جدایی یکی از دروازه‌بان‌های پرسپولیس در تعطیلات نیم‌فصل، اظهارداشت: درخصوص این موضوع نظر خود دروازه‌بان‌ها با توجه به شرایط موجود بسیار مهم است. هر کس می‌خواهد با این شرایط در پرسپولیس بماند مشکلی ندارد اما هرکس می‌خواهد برود نظرش قابل احترام است و به نظرم با یک مذاکره و صحبت با علی دایی مشکل خاصی پیش نمی‌آید.

وی ادامه داد: تا موقعی که دروازه‌بان‌ها در پرسپولیس هستند ما با قدرت در خدمتشان هستیم اما اگر تصمیم دیگری گرفتند به نظرم نظر خودشان مهم است.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس درباره عملکرد دانیال داوری در دیدار با تایلند و اولین بازی او برای تیم ملی نیز، گفت: اولاً باید این را بگویم ما تایلند را بردیم، خوب یا بد ما به یک پیروزی رسیدیم. من کم و بیش بازی را دیدم و امیدوارم تیم ملی در بازی‌های آینده نیز موفق باشد.

وی افزود: اما درباره عملکرد داوری باید بگویم اعتماد‌به‌نفس او در چارچوب و هنگام مهار توپ‌ها مثال‌زدنی بود. او بسیار با تجربه و خیلی حرفه‌ای در چارچوب ایران قرار گرفته بود البته حمله جدی و زیادی روی دروازه ما نشد اما در هر صورت بد نبود.

غلامپور تاکید کرد: دانیال داوری باید محک جدی‌تر بخورد تا معیار او بهتر سنجیده شود اما در کل در بازی اول خوب بود مخصوصاً در هنگام حمله حریفان و اعتماد‌به ‌نفسی که این دروازه‌بان داشت، بالاخره یکی از فاکتورهای یک دروازه‌بان در دیدارهای حساس و مخصوصاً در خانه حریفان اعتماد به‌نفس است که هر دروازه‌بانی اگر این موضوع را خوب رعایت کند موفق‌تر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)