پرسپولیس نیوز : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما فقط به خاطر هواداران تمرین می‌کنند و اگر هواداران و دایی نبودند معلوم نبود چه اتفاقاتی برای پرسپولیس می‌افتاد.

بهزاد غلامپور اظهار داشت: علی‌رغم فشارهای بسیار شدیدی که بر روی پرسپولیس به دلیل پول‌های میلیونی و میلیاردی آوردند اما این بچه‌ها تا 10 هفته مانده به پایان لیگ برتر هیچ حرفی نزدند و سکوت کردند.

وی افزود: اما مشکلات هر روز بیشتر از دیروز می‌شود، بالاخره بازیکنان هم منبع درآمدشان همین فوتبال است و تصمیم به اعتصاب گرفتند. به نظر من فقط می‌خواستند به مسئولان بگویند که ما، پرسپولیس و تیم دولتی هستیم. فقط صدای ما را بشنوید که هیچ اتفاقی نیفتاد.

غلامپور ادامه داد: واقعا نمی‌دانم اگر دایی و هواداران پرسپولیس نبودند چه بلایی سر این تیم می‌آمد اما مطمئن باشید اگر پای هوادار و آبروی دایی در میان نبود شاید بچه‌ها تصمیم‌های عجیب‌تری می‌گرفتند. آنها به عشق 40 میلیون هوادار همه چیز را کنار زدند و با یکدیگر برای 5 بازی آینده یک دل شدند که باید به این بچه‌ها آفرین گفت.

مربی‌ دروازه‌بان‌های پرسپولیس خاطر نشان کرد: البته جلسه‌ای هم روز جمعه برگزار شد و علی پروین آمد اما او هم رک و روراست همه چیز را به بازیکنان گفت و بچه‌ها متوجه شدند که هیچ خبری از پرداخت مطالباتشان نیست اما باز هم تصمیم به تمرین گرفتند و به نظرم با این اتفاق‌ها انگیزه بچه‌های ما برای 5 بازی آینده صد برابر شده است چون هیچ چیزی برای آنها مهم‌تر از هواداران نیست و شاید اگر در گرما و سرما این هواداران نبودند بچه‌ها تصمیم دیگری می‌گرفتند.

وی در پاسخ به سؤالی که به نظر شما 72 ساعت تمرین نکردن کمی خطرناک نیست، گفت: بازیکنان حرفه‌ای هستند و مطمئن باشید علی‌رغم اینکه خیلی برایشان سخت بود که بیایند اما بدون تمرین ورزشگاه را ترک کنند خودشان به فکر خودشان هستند. اکنون بچه‌های ما می‌خواهند ثابت کنند که پرسپولیس را فقط به خاطر پول دوست ندارند، آنها عاشق این تیم هستند و به عشق این تیم با تمام وجود بازی می‌کنند. اگر هم تصمیم به اعتصابی گرفته‌اند فقط می‌خواستند همه بارها به دوش دایی نباشد و مسئولین صدای این پیام دولت را بشنوند که به نظرم فایده‌ای نداشت. انشاء‌الله همه امیدواریم که با یک برد شیرین مقابل فجر سپاسی بتوانیم جایگاه خودمان را در جدول بهبود ببخشیم و به همه ثابت کنیم که در این 5 بازی همه به عشق مردم بازی می‌کنیم و به میدان می‌رویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)