پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بان‌های تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان ما پولکی نیستند اما شدیداً در مضیقه هستند.

بهزاد غلامپور در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: فکر می‌کنم بچه‌ها به خواسته و حق خودشان رسیدند و بازی رفت را جبران کردند، در اصفهان آن اتفاقات ما را از قهرمانی عقب انداخت اما بازی روز جمعه ما را به قهرمانی برگرداند.

وی در خصوص عملکرد نیلسون و خط دفاع پرسپولیس اظهار داشت: نیلسون مثل همیشه خوب بود و در کل همه بازیکن‌ها عملکرد مناسبی داشتند. مهم این بود که به 3 امتیاز برسیم.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در واکنش به این مسئله که گفته می‌شود نیلسون مرد بازی‌های بزرگ نیست، تاکید کرد: اصلاً این حرف‌ها را قبول ندارم. نیلسون در تمام بازی‌ها عملکرد خوب و یکنواختی داشته و برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است. این هجمه‌ها را آنهایی به وجود می‌آورند که می‌گویند بازیکنان پرسپولیس پولکی و بیتعصب‌اند در حالی که بازیکنان پرسپولیس بسیار با شرف هستند.

غلامپور درباره مسائل و مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: بازیکنان ما پولکی نیستند اما شرایط مالی اصلاً خوب نیست. خوشبختانه تیمی داریم که فقط به خاطر هواداران بازی می‌کنند اما واقعاً بازیکنان از نظر مالی شدیداً در مضیقه هستند. امیدوارم مدیرعامل جدید مشکلات را برطرف کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)