پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه دروازه بانان را به یک چشم می بینیم و هرکدام آماده تر باشند در ترکیب تیم قرار می گیرند.

بهزاد غلامپور درباره دربی 77 اظهار داشت: بازی خوبی نبود اما هرچه بود، تمام شد و رفت. این دربی هم به خاطرات پیوست. انتقادات زیادی از دربی می شود اما به نظر شما اگر ما یا استقلال بازی را می باختیم، فشار هواداران اجازه می داد در ادامه راه تیم بازنده خوب کار کند؟ ما برای مساوی بازی نکردیم اما مساوی بهتر از باخت است.

وی ادامه داد: این دربی یک مسابقه میان ده بالا و ده پایین بود که توپ فقط روی هوا بود. حساسیتی که وجود داشت باعث شد بازی زیبا نشود و در نهایت نیز نتیجه تساوی بدست آید.

مربی دروازه بانان پرسپولیس درباره عدم حضورش روی نیمکت پرسپولیس عنوان کرد: ما مربیان سیستم چرخشی داریم که در این بازی نوبت من نبود روی نیمکت بنشینم. این موضوع ربطی به اینکه حریفمان استقلال بود، نداشت. باور کنید دروغ نمی گویم، فقط به دلیل چیزی که گفتم روی نیمکت ننشستم. با این حال خداراشکر می کنم که روی نیمکت نبودم.

غلامپور درباره وضعیت دروازه بانان پرسپولیس عنوان کرد: ما از هر 4 دروازه بان خود راضی هستیم. همه آنها را به یک چشم می بینیم و هرکدام آماده تر باشند در ترکیب تیم قرار می گیرند.

وی درباره آرامش علی دایی در دربی تاکید کرد: دربی حساسیت زیادی دارد؛ اگر مربی هم بخواهد حساسیت ها را با رفتارش زیاد کند که نمی شود. دایی باید به تیمش آرامش می داد و به خوبی این کار را انجام نداد.

غلامپور در پایان درباره بازی با گسترش فولاد افزود: این بازی از دربی سخت تر است، چراکه تیم هایی مثل گسترش فولاد با انگیزه خاصی رودرروی ما قرار می گیرند. با این حال برای برد به زمین می رویم و امیدوارم نتیجه لازم را کسب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)