پرسپولیس نیوز : مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ناراحتی نیلسون به دلیل نیمکت‌نشینی شایعه است و او روز گذشته به دلیل عفونت چشم تمرین نکرد.

بهزاد غلامپور در خصوص عملکرد سوشا مکانی در دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: درست است که ما از نتیجه به دست آمده راضی نیستیم اما از عملکرد مکانی رضایت داریم و او مشکل خاصی نداشت و روی بدشانسی گل خورد. به هر حال شانس هم جزئی از فوتبال است و ما با بدشانسی گل خوردیم و دیگر نباید به گذشته فکر کرد و باید به بازی‌های بعدی نگاه کنیم.

وی درباره شایعه اختلافاتی میان مکانی و نیلسون هم ادامه داد: ما دو گلر خوب دراختیار داریم که هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد و باید بگویم از نظر فنی و اخلاقی هیچ مشکلی میان آنها نیست و بدشانسی دامنشان را گرفته است، البته این بدشانسی شامل حال کل تیم شده و جز این مشکل دیگری نداریم.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در خصوص ترک تمرین توسط نیلسون در روز گذشته و اینکه گفته می‌شود او از نیمکت‌نشینی در پرسپولیس ناراحت است، اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی را تأیید نمی‌کنم چون که نیلسون چشمش عفونت کرده و برای مداوا از ما اجازه گرفت و تمرین را ترک کرد. بحث ناراحتی او هم شایعه است، چرا که نیلسون یک بازیکن حرفه‌ای است و هر زمان که ما بخواهیم درون دروازه می‌ایستد.

وی در پاسخ به این سؤال که در حالی گلر سوم پرسپولیس هم رباط صلیبی پاره کرد و نیلسون هم طبق گفته غلامپور با عفونت چشم روبه‌رو شده پس تکلیف دروازه‌بان دوم پرسپولیس در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان چه خواهد شد، افزود: ان‌شاءالله چشم نیلسون تا آن زمان خوب می‌شود!

غلامپور درباره حضور دروازه‌بانان تستی در تمرینات پرسپولیس به جای صفرزایی گلر سوم این تیم که مصدوم شده هم گفت: ما دروازه‌بانان جوانی را تست می‌کنیم اما هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم، اما یک نفر را اضافه خواهیم کرد که مدنظر کادرفنی باشد.

مربی مسجد سلیمانی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این هفته سرخپوشان مقابل نفت مسجد سلیمان هم تصریح کرد: درست است که من مسجدسلیمانی هستم اما الان برای پرسپولیس کار می‌کنم و این بازی برای ما مهم و حساس است و امیدوارم هر تیمی که لیاقت دارد برنده شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)