پرسپولیس نیوز : مربی دروازه بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت:

بهزاد غلامپور درخصوص شکست پرسپولیس مقابل سپاهان اظهارداشت: اگر تا 6 ماه دیگر در اصفهان می ماندیم و بازی می کردیم سپاهان نمی توانست به ما گل بزند مگر اینکه داور اشتباه می کرد. ما هیچ جوره به سپاهان نمی باختیم اما وقتی داور آن اشتباه را کرد تیم ما از هم پاشیده شد. در مجموع اشتباه داوری تنها دلیل باخت ما مقابل سپاهان بود.

وی ادامه داد: دایی حق داشت این همه به داوری معترض باشد. او یک هفته برای تیمش زحمت کشید اما داوری همه چیز را خراب کرد. در مجموع داوری در حق ما جفا کرد و حق ما را خوردند.

غلامپور افزود: دایی قبل از بازی یک چیزهایی فهمیده بود و به ما گفت داوری امروز به نفع سپاهان خواهد بود. در پایان بازی هم به دنبال تساوی بودیم و برایمان مهم نبود یک گل دیگر بخوریم یا نه به همین دلیل با تمام توان بازی کردیم. تلاش بازیکنان قابل ستایش بود و آنها با تمام توان بازی کردند.

وی گفت: دستهای پشت پرده باعث باخت ما شدند. همیشه افرادی که سالم کار می کنند نتیجه نمی گیرند. دایی هم در دوران بازیگری و هم در دوران مربیگری سالم بود و خیلی ها به دنبال زمین زدن او بودند. قهرمانی اگر وجدان دارد امشب کلاه خود را قاضی کند و ببیند با پرسپولیس چه کار کرده است.

غلامپور خاطرنشان کرد: قهرمانی اگر سهوا اشتباه کرده باید عذرخواهی کند. ما بعد از این باخت هم به بحران نمی رویم و بچه ها با هم همدل شده اند که از این به بعد نتایج بهتری بگیرند.

مربی دروازه بانان پرسپولس درباره صعود استقلال و ناراحتی برخی هواداران پرسپولیس گفت: بعید می دانم هواداران پرسپولیس از برد استقلال ناراحت شده باشند. آنها تماشاگر نما هستند. ما از صعود استقلال خوشحال هستیم و برای این تیم که نماینده ایران است آرزوی قهرمانی آسیا را داریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)